• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

12-14 aug 2011 Oldtimer opel meeting opelteamoost

origineel gepost door Black Magic

kan toch zo bij jou in de wigwam:P

als ik de verhalen van Kim hoor wil ik absoluut niet met Rob in 1 ruimte slapen.

Net in Borculo wezen kijken maar allemaal boze blikken richting mij :hmmz

origineel gepost door Eric BB

origineel gepost door Black Magic

kan toch zo bij jou in de wigwam:P

als ik de verhalen van Kim hoor wil ik absoluut niet met Rob in 1 ruimte slapen.

Net in Borculo wezen kijken maar allemaal boze blikken richting mij :hmmz

laat je rob toch gewoon in de manta slapen en jij in de tent

en ja die boze blikken wordt toch tijd voor een leuke opel dan

neej.. ik blijf niet slapen hoor.. misschien dat ik wel weer even kom kijken.. leuk toerritje vanaf hier..

heb vandaag weinig opels gezien wat mijn smaak is.. alleen 1 C kadett Coupe..

Over het algemeen bezien was het drukker dan vorig jaar.

@Eric BB; hoe lang ben je eigenlijk gebleven? zag een blauwe corrado het terrein opkomen en dan gelijk weer redelijk vlot van het terrein afrijden, ik neem aan dat jij dit was.

Op parkeer terrein gezet? of toch niet? begreep even niet waarom die zo vlot weg ging.

Ja, dat was hij en ja hij had hem op het parkeerterrein gezet waar zon plat gewalste jetta ook thuishoort.

Eric is maar zon 15 min geweest. Volgens mij heeft ie alleen de prijsuitreiking meegemaakt. Zaterdag kon hij helaas niet, en zaterdag was zekers een topdag. :thumbup

Het weer werkte ook wel mee gelukkig.

Corrado's zijn op zich wel leuke wagens maar inderdaad op een opeltreffen valt hij wat uit de toon.

origineel gepost door henk 400rr

Over het algemeen bezien was het drukker dan vorig jaar.

@Eric BB; hoe lang ben je eigenlijk gebleven? zag een blauwe corrado het terrein opkomen en dan gelijk weer redelijk vlot van het terrein afrijden, ik neem aan dat jij dit was.

Op parkeer terrein gezet? of toch niet? begreep even niet waarom die zo vlot weg ging.

Ik had Rob eerst gesmst dat ik met de fiets kwam.. Toen stuurde hij terug of ik niet durfde met de 'jetta'.. dus toen toch maar met de auto gekomen en gelijk ff t terrein op :P daarna gewoon op de P gezet..

Heb daar een rondje gelopen en 2 hamburgers gegeten en de prijsuitreiking meegemaakt.. Het was inderdaad jammer dat ik zaterdag niet kon.. volgend jaar kom ik zaterdags wel..

Ben er zaterdagmiddag nog even geweest met mijn 400R:)

En hele toer om hem klaar te krijgen 's morgens ;).. maar hij reed :P..

Heeft er toevallig nog iemand foto's gemaakt van mijn witte manta 400R naast de ascona 400R:)..

Terug
Naar boven