• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18 mei 2014 meeting Opel Team Klazienaveen *UPDATE 04-02*[x]

Opel-Team-Klazienaveen-Flyer-2014-Full.jpg

op zondag 18 mei 2014 is er weer een meeting van Opel Team Klazienaveen.

Dit keer is het weer in Klazienaveen aan de veenhoeksweg.

op http://www.opelteamklazienaveen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat binnenkort alle info.

Ook geschorste kentekens kunnen komen we zijn door de belasting aangemerkt als bijzonder evenement.

Even je kenteken door mailen minimaal twee dagen voor aanvang van de meeting naar info@opelteamklazienaveen.nl dan kun je met je geschorste auto naar de meeting rijden. Wel moet je de auto verzekerd hebben die dag.

als ik naar die meeting kom, heb je er dan problemen mee dat ik wat flyers mee neem voor de meeting die ik de week daar op organiseer in hoogeveen?

viewtopic.php?f=26&t=180917

heb je een link voor meer info daar over?

ik wou dat namelijk ook zien te regelen, alleen werd er van mij verwacht dat ik de kentekens 2 MAANDEN van te voren zou op geven inplaats 2 dagen ;)

Je moet met je club een kvk nummer hebben en aan een aantal andere voorwaarden zoals vergunning enz.voldoen.

Als je aangemerkt wordt als bijzonder evenement dan krijg je de papieren thuis gestuurd waar alles op staat.

ik heb ten 1e al geen kvk nummer haha.

ook heb ik geen vergunningen.

maar wat ik vreemd vind is dat ik de kentekens dan 2 maand van te voren moest door geven.

Je moet als club 2 maand van tevoren aanvragen. Kentekens moet je 1 dag van tevoren doorgeven aan de belastingdienst.

Leuk, ik kom ook wel even als het voetbalprogramma het toelaat.

De meetings in Drenthe zijn in de regel :thumb dus ik moet hier ook maar bij zijn.

Ik weet nog niet met welke auto, de E of de F.

Is er ook een prijs voor de "origineelste" auto ?

In dat geval neem ik de E mee, dan win ik ook eens wat :jerry

Rik :D

ik heb er alweer zin in eindelijks weer is een opel treffen in het noorden van het land. :thumb :thumb :thumb

Terug
Naar boven