• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

19 Velgen Vec b

ja en ja :)

die engelsen rijden allemaal op 19 inch :wub

maar inderdaad, hoe groter en breder je velgen hoe kritischer waardes als ET worden.

tussen 40 en 49 zit je altijd wel safe.

banden, 215(of 225)/35/19

okey maar bredere banden kunnen er ook niet op nee geen 235 achter bv en weet je mischien nog een goede site voor velgen? ken de al wel wat maar wie weet. :agent

origineel gepost door boerstal1

okey maar bredere banden kunnen er ook niet op nee geen 235 achter bv en weet je mischien nog een goede site voor velgen? ken de al wel wat maar wie weet. :agent

Mijn collega heeft een B2 met 19 inch et45 banden getrokken 215x35x19 weet alleen niet hoeveel J de velg is kan ik morgen effe nakijken.

Jan

Hier een foto van mijn i500

standaard 20mm verlaagd.

19"inch 225/35/19 dit geeft geen probleem.

Maar het comfort is wel minder dan standaard.

Maar dat is logisch.

:vertagWie mooi wil zijn voelt elke bobbel in de weg:P

GroteFoto-6XXXXVHW.jpg

suc6 met het zoeken naar mooie velgen

:wub @ Colin

En een deuk in je beurs. Banden zijn nog een stuk duurder dan de 18" variant.

okey thanks mooi vectra trouwens DaYaCol!!!

Ik wil ook zulk soort velgen onder de mijne leggen, zwart met een rand.

Maar je comfor zal wel echt helemaal weg zijn dan of niet! mijne is een sportt maar die vering is al veel te hard vind ik

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door boerstal1

Mijn collega heeft een B2 met 19 inch et45 banden getrokken 215x35x19 weet alleen niet hoeveel J de velg is kan ik morgen effe nakijken.

Jan

Is dus een 8j

Jan

Theoretisch lever je idd wel wat vermogen in, maar 100 pk is nog wel ruim voldoende om een paar 19 inch wieltjes rond te krijgen hoor sjouk :vertag

das ook de reden waarom je in de racerij nog weleens vol magnesium velgen tegen komt . . . mooi licht gewicht metaal :) maar tis alleen niet zulk fijn spul als het in de hens gaat :angel

Terug
Naar boven