• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.0 16v oppeppen?

Beste mensen,

ik heb een c20xev (2.0 16v met 136pk)

is het voor een "redelijk" normaal bedrag mogelijk om hier wat meer pk's uit te trekken?

heb er zelf niet zo heel veel verstand van maar alles valt te leren toch, en heb een kameraad die monteur is dus dat scheelt ook weer.

alvast bedankt voor ideeen/tips....

grt b

voor een redelijk bedrag?

om op 150pk te komen moet je denken aan uitlaatspruitstuk,chip en luchtfilter

voor een redelijk bedrag?

om op 150pk te komen moet je denken aan uitlaatspruitstuk,chip en luchtfilter

ja daar zat ik ook aan te denken met alleen een chip kom ik op 151pk uit (winst van 15pk)... maar kan ik er NA de chip nog meer uittrekken? ik zat te denken aan snelle nokkenassen ofzo...

en waarom voor een redelijk bedrag, als ik meer dan 1000e moet uitgeven kan ik beter even doorsparen en een andere auto zoeken.

grtz

chip en nokkenassen zal je rond de 1000 euro zitten ja.

EERST nokkenassen en dan chip aub

Nokkenassen redt je niet echt voor 1000, setje assen kostje rond de 550 euro en dan nog montage en nieuwe distributieset erbij.

Daarnaast een goede chip op maat kost ook al minimaal 500 euro.

Er is een ander topic ook over een X20XEV waar ik al wat info over het tunen van een XEV heb gepost.

ja daar zat ik ook aan te denken met alleen een chip kom ik op 151pk uit (winst van 15pk)... maar kan ik er NA de chip nog meer uittrekken? ik zat te denken aan snelle nokkenassen ofzo...

en waarom voor een redelijk bedrag, als ik meer dan 1000e moet uitgeven kan ik beter even doorsparen en een andere auto zoeken.

grtz

chip en nokkenassen zal je rond de 1000 euro zitten ja.

EERST nokkenassen en dan chip aub

Nokkenassen redt je niet echt voor 1000, setje assen kostje rond de 550 euro en dan nog montage en nieuwe distributieset erbij.

Daarnaast een goede chip op maat kost ook al minimaal 500 euro.

Er is een ander topic ook over een X20XEV waar ik al wat info over het tunen van een XEV heb gepost.

Terug
Naar boven