• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 motorbanden op één auto velg?

2000

Woont hier bijna
Ik ben een klein beetje op zoek naar andere velgen, en tijdens mijn zoektocht kwam ik ook even langs het VW forum. Nu zag ik onderstaande te koop staan, heb ik dus nog nooit gezien. Lijkt me ook niet best voor de banden omdat de wangen tegen elkaar schuren. Maar toch een aardig zeer apart setje (bij een ander)

speedline jjd system

16inch

3x et35

1x et26,5 (is af te draaien)

4x100

de J weet ik niet

dit zijn super aparte chrome velgen!

op elke velg liggen 2 banden 105-85-16 (2 bandjes lekken iets via de rand, denk niet goed schoongemaakt voor het monteren)

banden zijn in nieuwstaat en kosten 35euro per band (zijn banden van een motor)

prijs 250euro

Foto-NYNRCW3S.jpg

dubbel.jpg

Naahhhh wat raar. Waarom zo? een normale band in de juiste maat is veiliger.

Raar dat dit op spanning blijft zo in het midden.

Vraag me af hoe je dit moet keuren voor de APK

Naahhhh wat raar. Waarom zo? een normale band in de juiste maat is veiliger.

Raar dat dit op spanning blijft zo in het midden.

Vraag me af hoe je dit moet keuren voor de APK

deze waren ook al ter sprake gekomen op Showyoursound haha :P.

Hebben idd een rand in het midden. Schijnt iets Amerikaans te zijn, ook testen van. Als je één band lek hebt kun je kennelijk nog steeds doorrijden op de 'andere band' .

deze waren ook al ter sprake gekomen op Showyoursound haha :P.

Hebben idd een rand in het midden. Schijnt iets Amerikaans te zijn, ook testen van. Als je één band lek hebt kun je kennelijk nog steeds doorrijden op de 'andere band' .

Ja, maar de wangen wrijfen wel de hele tijd tegen elkaar, en dat is vragen om lekke banden die niet te repareren zijn. Ik vind het een raar gezicht, en kan me niet voorstellen dat het ook maar één voordeel heeft(behalve bij een lekke band :D )

Ja, maar de wangen wrijfen wel de hele tijd tegen elkaar, en dat is vragen om lekke banden die niet te repareren zijn. Ik vind het een raar gezicht, en kan me niet voorstellen dat het ook maar één voordeel heeft(behalve bij een lekke band :D )

Terug
Naar boven