• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

23 aug das werk ruft bochum

jaja, was weer een top meeting en bedankt jongens voor de felicitaties, ben zeker blij met mijn 3de plaats corsa c king:

origineel gepost door PORE

jaja, was weer een top meeting en bedankt jongens voor de felicitaties, ben zeker blij met mijn 3de plaats corsa c king:

gefeliciteerd :wors

leuk man dat je daar een beker hebt gewonnen

Originally posted by Dennis-Corsa-B

gefeliciteerd :wors

leuk man dat je daar een beker hebt gewonnen

dat zeker alleen begrijp ik de beoordeling niet zo in verschillende klasse, er zijn zat dikke wagens zonder prijs naar huis gegaan die ik zelf zeker in de top 3 had staan :vertag:hmmz

Was zeker een geslaagde meeting,de mooiste wagens waren in bochum te zien op opn stond niet veel soeps,je kon goed zien dat de kredietcrisis aan de gang was!!!

in bochum hadden ze allemaal een dikke lening lopen hahahaha

Was inderdaad een zeer geslaagde dag...

Lekker warm en heel veel mooie bolides.... :o

Alleen jammer inderdaad van die Show en Shine dat dat zo lang duurde.

En daarnaast mogen ze wel wat wespenvallen zetten, ik kreeg aardig de schijt van die kutbeesten... ;)

Groeten, Ramon

origineel gepost door cabriobully

Was zeker een geslaagde meeting,de mooiste wagens waren in bochum te zien, op opn stond niet veel soeps

Dat ben ik niet met je eens ronald,

Bochum is een topmeeting daar kan 3 dagen Opn niet tegen op!... maar om dan te zeggen dat er niet veel soeps staat vind ik niet kloppen:hmmz

Pore van harte gefeliciteerd............ had Don geen prijs.

Originally posted by nova....

Was zeker een geslaagde meeting,de mooiste wagens waren in bochum te zien, op opn stond niet veel soeps

Bochum is een topmeeting daar kan 3 dagen Opn niet tegen op!... maar om dan te zeggen dat er niet veel soeps staat vind ik niet kloppen:hmmz

nou tegen het niveau en opkomt kan opn nooit op ;) bijna 1400 wagens :P

Don heeft niet meegedaan :vertag

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door JackM83

:o :o :o Zo te zien scheeld het al een hoop aan jureerwerk op Sevenum . :( :( :(

Wel jammer dat het dit jaar samen valt . We zullen wel zien .

Iedereen die gaat wens ik veel plezier toe .

Ik ga het weekend feesten in Sevenum.

jack gaat express naar sevenum zodat die een beker kan winnen :jerry

PORE gaat nii dus grijpt die glijk ze kans :jerry

Ik was 1 van de CREWLEDEN op Sevenum , had wel mee mogen doen , maar niet gedaan .

Erg jammer dat het gelijk viel . Ook veel bezoekers gingen vanaf Sevenum naar Bochum . Toch zijn beide meetings weer een succes geworden, daar gaat het toch om ;)

Originally posted by nova....

nou tegen het niveau en opkomt kan opn nooit op ;) bijna 1400 wagens :P

Don heeft niet meegedaan :vertag

dat weet ik ook stephan:D

Nee ik had geen prijs. Doe ook niet meer mee aan show n shine. Die tijd is geweest en ik heb geen plek meer voor de oud ijzer met marmer.

Terug
Naar boven