• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

400 motor gekocht

M'n nieuwe 400 motor. :jerry

mini40001.jpg
[/URL]

mini40002.jpg
[/URL]

mini40003.jpg
[/URL]

Hé......een bekende van marktplaats.............of speurders................of Ebay ofzo.

Denk erom met starten...................want je dynamo is niet goed uitgelijnd. :P

Wel leuk om zo in je kast te hebben! :thumbup

origineel gepost door postbusmanta

Hé......een bekende van marktplaats.............of speurders................of Ebay ofzo.

Denk erom met starten...................want je dynamo is niet goed uitgelijnd. :P

Stond op marktplaats ja, ik heb hem gekocht van DJ. Geen onbekende hier op de forums dacht ik. :thumbup

Ik zal straks eens naar de dynamo kijken. :P

Ja, hij staat goed in mn vitrinekast.:P

Ik heb hem wel eens gezien als kit maar ik heb het geduld niet om het in elkaar te zetten enz.

haha die zag ik laatst tekoop staan idd..

leuke collectie :thumbup

ps; die MAN,

is dat 1:50? tekno? lion/thema-toys?

zuinig op zijn, en de doos goed bewaren :thumbup

origineel gepost door Emiel-Manta

haha die zag ik laatst tekoop staan idd..

leuke collectie :thumbup

ps; die MAN,

is dat 1:50? tekno? lion/thema-toys?

zuinig op zijn, en de doos goed bewaren :thumbup

Is van Tekno. Ik werk bij dat bedrijf en mijn werkgever heeft er toen een paar laten bouwen maar zijn nooit voor in de handel gebouwd dus zijn er maar weinig van.

Nu heeft hij sinds kort ook een trekker oplegger laten bouwen en is wél in de handel verkrijgbaar, zie ook tekno.nl. :thumbup

hoe kom je aan die zwarte 400 met wit interieur?? Wil die ook wel, waren al uitverkocht op technoclassica

origineel gepost door Kale gek

hoe kom je aan die zwarte 400 met wit interieur?? Wil die ook wel, waren al uitverkocht op technoclassica

via via via via via via , dus gewoon geluk gehad. :P

origineel gepost door postbusmanta

Zo, de dynamo is uitgelijnt hoor. :P:thumbup

Nee volgens Traffic was het model er nog niet bla bla bla enz.

Ik was vandaag in Rotterdam en heb hem daar maar gehaald bj iemand die ook veel adverteerd op mp. Mooie winkel aan de Oudedijk 160. :thumbup

Terug
Naar boven