• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

5" tft inbouw hulp

BmB

Post weinig
Hee,

Ben van plan een 5"tft in te bouwen met dvd speler, maar weet niet hoe ik alles moet aansluiten.

Heb al wel wat op internet gevonden maar kom er niet uit!

Dit lijkt er het meeste op:

KLIK

EDIT:

Als iemand toevallig een middeconsole uit een coupe of cabrio met navi heeft, u2u me voor de prijs!

Onduidelijk wat je nu prcies wilt. In je link is het navigatiescherm eruit getrokken en een ander scherm in pas gemaakt. Als je het juiste scherm hebt kan je die zo aan een DVD speler hangen.

Je kunt ook aan een mini-PC of laptop (eepc) denken waar je ook kleine schermpjes met een VGA signaal op aan kunt sluiten al dan nit met een touchscreen.

Dat bedoel ik ook,

Ik heb een sat nav center console nodig, daar maak ik een 5" schermpje in, welke ik wil aansluiten op een dvd speler ( of iets in die richting)

Maar ik weet niet hoe ik alle bedrading moet aan leggen, want het lijkt me dat als ik alles direct op de accu aansluit het niet goed gaat..

Terug
Naar boven