• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

9e unlimited opel meeting belgie 11>13 juli 2014

bifi

Post weinig
zoals den titel het al zegt gaat er van 11 tot 13juli de 9de editie van de unlimited opel meeting plaats vinden en ook dit jaar weer in 3640 kinrooi belgië, kinrooi ligt amper 15minuten van roermond , 30 minuten van grensovergang venlo.

alle verdere info en flyer en dergelijke gaat binnenkort hier te voorschijn komen of op onze website http://www.opelteamunlimited.be" onclick="window.open(this.href);return false;.

vragen kan je ook steeds hier posten....

:fy1 ik hoor net dat ik dan op vakantie ben, kan het nog niet verplaatst worden naar het laatste weekend van juni. :angel

Groeten Jurgen,

neen laatste weekend van juni is niet haalbaar voor ons dit jaar. daarom dat we een andere oplossing moesten zoeken en is het dit weekend geworden.

verplaats anders effe de vakantie naar einde juni :vertag

flyer is ondertussen ook klaar geraakt.....

flyer%20treffen%202014%20voor.jpg

treffen%202012.jpg

ik hoorde van het weekend dat dit het laatste treffen van otu is. :wtf

ik hoop dat het niet waar is. :cry :cry :cry

@g-astraa wrote:ik hoorde van het weekend dat dit het laatste treffen van otu is. :wtf

ik hoop dat het niet waar is. :cry :cry :cry

idd, zou kunnen zijn, vorig jaar zijn we maar nipt uit de kosten geraakt, als het dit jaar tegen valt en we moeten daarvoor met de weinige leden die we nog hebben een week verlof nemen, en dan nog eens het weekend zelf overuren kloppen, dan is het niet echt haalbaar meer voor ons om nog een meeting op poten te zetten. ik persoonlijk zou het ook jammer vinden, maar het grote probleem is tegenwoordig dat niemand nog bij een club wil zijn en een club heeft nu eenmaal leden/helpers nodig voor dergelijk evenement op poten te zetten en daarbij komt dan ook nog eens dat er elke meeting steeds minder bezoekers komen, dus de inkomsten zakken ook nog eens en op het einde van de rit moet alles betaald zijn natuurlijk.

de kosten daar heb ik persoonlijk de minste angst voor, mijn grote zorg is de hele zooi nog geregeld krijgen tijdens het weekend zelf met de leden die er nog zijn. elk lid gaat maximaal ingezet gaan worden, er zullen geen vrije posten gaan zijn gelijk ander jaren. dus alles staat of valt hoe goed we alles getrokken krijgen ter plekke.

er zijn jaren geweest dat we met teveel volk waren, toch waren alle leden er, nu hebben we dit luxe probleem niet meer. iedereen geeft er tegenwoordig de brui aan, ze gaan wel alleen op meeting, ze moeten niet meer bij een club zijn, ... het gekende probleem denk ik bij de meeste clubs/verenigingen. als het aan mij ligt ga ik er nog alle jaren verder voor, ik doe dit met alle plezier.

dus hopelijk loopt het allemaal gesmeerd zoals ze zeggen en is er in 2015 ons jubilee van 10 jaar otu meeting 15 jaar otu zelf. ...

als jullie zouden stoppen zou dat heel erg zonde zijn kom al enkele jaren met veel plezier erheen en vind het een hele leuke meet !

laten we hopen dat alles "gesmeerd" loopt zoals ze zeggen en dan is er geen reden toe om te stoppen, als het echter niet meer haalbaar is voor ons dan is dit hopelijk te begrijpen... wij doen in ieder geval ons best om het te laten bestaan.

Ik wil volgend jaar wel weer kunnen komen hoor :thumb , een van de gezelligste meetings waar ik ben geweest!!

Groeten Jurgen,

ik kwam vandaag over de n73 van ittervoort naar maaseik en ik zag dat bij de stoplichten om rechts af te gaan richting bree en de meeting de weg was afgesloten ;) ;) ;) ;) ;)

Als het goed is komende week mijn z20let coupe terug van de spuiter (postert bodykit liet los..) en zal er dan bij zijn! Bij de brabantmeeting verplicht met de chevrolet :hmmz . Hoe is het parkeren in Belgie? Ik wil hem niet achteraf moeten zetten 's zondags!

Terug
Naar boven