• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

9J velg onder Astra G

skrm

Post weinig
Goedendagg allen,

Ik zat er aan te denken om een setje velgen 8J voor en 9J achter te steken.

Maar nu is mijn vraag. De 9J velgen is met een ET waarde van 30. Nu weet ik dat de minimale ET waarde 35 is. Gaat dit lukken als ik de kassen achter omrol ?

SKRM

8,5J 17 inch met et 35 gaat al lastiger worden, met een 205 bandje achter incl omgerolde randen

dus 9j? het valt te proberen in ieder geval,

8,5J 17 inch met et 35 gaat al lastiger worden, met een 205 bandje achter incl omgerolde randen

dus 9j? het valt te proberen in ieder geval,

17 inch 8,5J achter gaat ook hadden RH ZW1 onder de astra g zitten et 53 v en 60 a. wel met spacers moet ik erbij zeggen.

anders kijk hier ff ;is wel 16 inch ;)

17 inch 8,5J achter gaat ook hadden RH ZW1 onder de astra g zitten et 53 v en 60 a. wel met spacers moet ik erbij zeggen.

anders kijk hier ff ;is wel 16 inch ;)

mm okej. want ben bang als ik ze koop en ze achter niet passen dan zit ik met 2 velgen die aardig wat kosten haha

mm okej. want ben bang als ik ze koop en ze achter niet passen dan zit ik met 2 velgen die aardig wat kosten haha

[rquote=1909660&tid=146011&author=skrm]mm okej. want ben bang als ik ze koop en ze achter niet passen dan zit ik met 2 velgen die aardig wat kosten haha[/rquote]

als je een (U2U) stuurt... stuur ik een foto...

[rquote=1909660&tid=146011&author=skrm]mm okej. want ben bang als ik ze koop en ze achter niet passen dan zit ik met 2 velgen die aardig wat kosten haha[/rquote]

als je een (U2U) stuurt... stuur ik een foto...

[rquote=1909664&tid=146011&author=skrm]hoe bedoel je Nova? haha[/rquote]

van hoe een 8,5J velg onder een astra g staat...;)

[rquote=1909664&tid=146011&author=skrm]hoe bedoel je Nova? haha[/rquote]

van hoe een 8,5J velg onder een astra g staat...;)

okej is goed. dan stuur jij mij een u2u van een astra met 8.5j dus haha

sorry die eerste zin van jou staat beetje apart:D

okej is goed. dan stuur jij mij een u2u van een astra met 8.5j dus haha

sorry die eerste zin van jou staat beetje apart:D

[rquote=1909669&tid=146011&author=skrm]okej is goed. dan stuur jij mij een u2u van een astra met 8.5j dus haha

sorry die eerste zin van jou staat beetje apart:D[/rquote]

ja ik las het domme ik!:sleeping

aangepast:D

[rquote=1909669&tid=146011&author=skrm]okej is goed. dan stuur jij mij een u2u van een astra met 8.5j dus haha

sorry die eerste zin van jou staat beetje apart:D[/rquote]

ja ik las het domme ik!:sleeping

aangepast:D

9j past prima onder een astra g ik rij nu zelf met 16" 9j et 15 achter met alleen de omslaande randjes van de wielkast omgerold en voor met et 25 en ben ook goed verlaagd dit alles zonder problemen icm 215-40-16.

Ik heb voorheen 9j 17" met et30 gehad en dat ging ook prima icm 215-40-17.

De 16"

DSC_0028.jpg

De 17"

0165e6c0.jpg

9j past prima onder een astra g ik rij nu zelf met 16" 9j et 15 achter met alleen de omslaande randjes van de wielkast omgerold en voor met et 25 en ben ook goed verlaagd dit alles zonder problemen icm 215-40-16.

Ik heb voorheen 9j 17" met et30 gehad en dat ging ook prima icm 215-40-17.

De 16"

DSC_0028.jpg

De 17"

0165e6c0.jpg

Okej die laatste foto is met 215/40 17inch toch?

Ging dat makkelijk met verlagen dan? Want heb de astra op zijn laagst en gaat nog lager waarschijnlijk.

Heb je misschien een foto van de achter kijken hoe dat staat :D

Terug
Naar boven