• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aandraaien velgen

Met je voet ff natrappen en het zit prima vast. Nog nooit een wiel verloren of er niet meer af kunnen krijgen.

Maar jaaa.. ok.. ;) Er is natuurlijk een voorgeschreven hoeveelheid nm zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden als er ooit maar iets fout gaat.

@kaneelschep wrote:Met je voet ff natrappen en het zit prima vast. Nog nooit een wiel verloren of er niet meer af kunnen krijgen.

Maar jaaa.. ok.. ;) Er is natuurlijk een voorgeschreven hoeveelheid nm zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden als er ooit maar iets fout gaat.

Dit soort situaties ken ik :puke

Sommige mensen verstaan onder ff natrappen met het volle gewicht trappen dat hij niet verder gaat...

Als je via google zoekt staan er een hoop lijsten zoals:

http://www.pmiholland.com/site/upload/productsheet/1735_u.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Waarom zou je dan na moeten trappen? Als extraatje ofzo?

Ik doe de wielbouten van mijn Vectra altijd op 110NM. Zoals voorgeschreven.

Trouwens handige link.

Grote onderlinge verschillen in zowel automerken als modellen.

Terug
Naar boven