Tijd geleden het lampje in mijn teller unit gedraaid om aan te geven dat er een aanhanger achter hing. Schijnt verplicht te zijn in Duitsland en vond het wel weer een leuke optie/ toevoeging aan mijn astra. Ik had begrepen dat dit lampje met de knipperlichten mee ging knipperen als er een aanhanger achter zat en dat dit gemerkt werd door het extra vermogen dat het extra lampje trekt.
Vandaag vol goede moed eindelijk weer een aanhanger achter de auto... maar geen aanhanger indicatie lampje dat oplichte of ging knipperen bij het gebruik van mijn richting aanwijzer
Autogegevens staan wel in mijn handtekening en de trekhaak is achteraf gemonteerd door de garage. Het betreft een bosal trekhaak.
Mensen enig idee hoe het lampje hoort te werken en hoe of ik het lampje werkend kan krijgen?
Alvast bedankt!
Vandaag vol goede moed eindelijk weer een aanhanger achter de auto... maar geen aanhanger indicatie lampje dat oplichte of ging knipperen bij het gebruik van mijn richting aanwijzer
Autogegevens staan wel in mijn handtekening en de trekhaak is achteraf gemonteerd door de garage. Het betreft een bosal trekhaak.
Mensen enig idee hoe het lampje hoort te werken en hoe of ik het lampje werkend kan krijgen?
Alvast bedankt!