• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aankoop: Rekord E1 '79

Ik heb pas geleden een rekord E1 van 1979 (automaat)gekocht, altijd onder een carport gestaan, gebruikt voor ritjes naar de kerk e.d. KM stand: 134.000 Gaaf ding opzich, alleen heeft de chromen achterbumper een deuk en de gordel aan de bestuurderskant is kapot. Verder zit er een andere kleur stoel in aan de bestuurderskant. Beetje zonde eigenlijk.. Heeft iemand deze delen toevallig liggen?

Ik zal ff een paar :kewlpics maken van de auto en van die ''foute'' stoel. (weet alleen niet hoe ik ze hier geplaatst krijg)

hey paul

hi hi das toevallig.

ik was ook voor die Rekord gaan kijken in eerste instantie zij hij dat het om een ascona ging maar na aankomst was het toch echt een rekord hoor:hmmz:P

maar het is een goede basis om aan te beginnen er zit zat werk aan maar das nog wel de moeite waart hoor.

en ja een keer goe uit poetsen en in de poets zetten doet veel he.

veel plezier er mee en veel veilige kilometers :thumbup

Haha, ja hij lijkt iig niet op een Ascona:P Maar de basis is goed inderdaad.. Het poetsen (interieur) is al gebeurd en flink uitgemest. De velgen zijn al gestraald en gespoten, heb er ook maar gelijk een beurtje aan gedaan, uitlaat gerepareerd en nog meer van die kleine werkzaamheden. Ik heb vandaag foto's gemaakt van de Rekord, zowel van buiten als van het interieur. Nu is alleen de vraag hoe ik ze hier krijg??

via www.imageshack.us doe ik dat

dan pak je upload dan zoekken in je bestand als je hem dan hebt moet je de link hebben waar
achter staat

die kopieer je en plak je hier neer.

dan moet het lukken (lukt mij ook :P)

Dit moet hem zijn dan, niet de foto zelf maar de link:

Dus, ik zoek voor de bestuurderskant de stoel met de lichte bekleding zoals de rechtse. Alvast bedankt

origineel gepost door MonzaRon

zal je ff helpen :thumbup

origineel gepost door Paul GSi 16V

Dit moet hem zijn dan, de foto zelf :

FJHQQ8H1ZW.jpg

Dus, ik zoek voor de bestuurderskant de stoel met de lichte bekleding zoals de rechtse. Alvast bedankt

;)

Moet niet al te moeilijk zijn. Met deze kleur bekleding is de E1 vaak geleverd in de Luxus uitvoering. Berlina's hebben een ander soort stoffering.

ja hi hi daar op dat sloeltje heb ik ook een`s gezeten :P

helaas heb ik alleen een blauwe stoel staan.

welkom bij de club jonge

juist ter info

een vriend van hanskadett hier op t forum heeft nog een interieur te koop een pullman in lichtbruine uitvoering

voor een kleine prijs

dus k zou zeggen stuur hanskadett een u2u

Terug
Naar boven