• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aankoophulp astra h gtc met of zonder ids

Hallo na lange tijd inactief geweest te zijn op het opel forum

Ben ik toch weer van plan een opel te kopen ditmaal een astra H 1.9 diesel 150pk ik heb 2 autos op het oog beide ongeveer 215.000km gelopen de ene beschikt over een ids sportonderstel de andere opel beschikt over een normaal onderstel

mijn voorkeur gaat uit naar de opel met ids sportonderstel

nu is mijn vraag hoe betrouwbaar is dit systeem is de kans op storingen groot ik weet dat de aanschaf van nieuwe schokbrekers een stuk hoger is dit zie ik niet echt als een probleem het gaat mij er meer om dat het systeem zonder storingen en problemen blijft werken ik heb namelijk geen zin om elke week de garage te bezoeken en elke keer diep in de buidel te moeten tasten.

Graag hoor ik wat over jullie ervaringen kwa betrouwbaarheid van het ids systeem.

Terug
Naar boven