• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aankooptips nodig, Opel Omega B 2.5 V6 uit 1999

re2flex

Post weinig
Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik de stap maken om een van een Calibra naar een Opel omega te gaan.

Alleen weet ik niet precies waar ik op moet letten als ik een Omega koop, en op het internet is er ook niet echt een duidelijk overzicht van te vinden

Zelf heb ik een Omega gevonden met 145000 NAP, alleen doet de kilometerteller het niet en brand het ABS lampje, dit is te verhelpen door een nieuwe ABS computer,massakabel of pomp. Ook hier vind ik verschillende theorien over en weet ik niet wat juist is. Want ik zou graag willen weten wat dat kost aan onderdelen. Iemand een lijstje van kinderziektes en suggesties van wat het kan zijn met de ABS?

Gr. Reda

Terug
Naar boven