• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aankooptips nodig, Opel Omega B 2.5 V6 uit 1999

Ja Bose Soundsystem zit erin, maar hoe merk je of de hoogteregeling kapot is op je Xenon? als ik rijd heb altijd to nu toe goed zicht. Kleppendeksel lekt heel iets olie maar is makkelijk te verhelpen. Hoogteregeling op de achteras? waar is dat voor nodig en hoe weet ik of het werkt?

Hoogteregeling op achteras zat volgens mij alleen op station. Iig voor de B2

Maar nette ride man, ziet er top uit. Hoe is dat nouw, dat zweven over de weg? Is wel comfort he :angel

Vele veilige km's gewenst :thumb

@TWA:Thanks man. Dit noem ik echt zweven op de weg :wub :wors, echt mighty lekker. Heb er geen spijt van. De bmw's van 4000 euros rijden nog niet zo lekker. Hoe zit het met de knop voor de alarm? als ik erop druk knippert hij even en gaat weer uit.

@TWA wrote:Hoogteregeling op achteras zat volgens mij alleen op station. Iig voor de B2

Maar nette ride man, ziet er top uit. Hoe is dat nouw, dat zweven over de weg? Is wel comfort he :angel

nee hoor ik heb een b1 mv6 waar de hoogte regeling ook op de achteras zit standaard en dat is een sedan

dempers met luchtbalgen en compressor rechts voor

@re2flex wrote:@TWA:Thanks man. Dit noem ik echt zweven op de weg :wub :wors, echt mighty lekker. Heb er geen spijt van. De bmw's van 4000 euros rijden nog niet zo lekker. Hoe zit het met de knop voor de alarm? als ik erop druk knippert hij even en gaat weer uit.

daar schakel je het alarm mee uit voor interieur

alarm aan die je door 2 keer op afstand bediening drukken van deuren

@re2flex wrote:Ja Bose Soundsystem zit erin, maar hoe merk je of de hoogteregeling kapot is op je Xenon? als ik rijd heb altijd to nu toe goed zicht. Kleppendeksel lekt heel iets olie maar is makkelijk te verhelpen. Hoogteregeling op de achteras? waar is dat voor nodig en hoe weet ik of het werkt?

storing in hoogte regeling geeft hij als melding in bc

krijg je melding dimlicht lichtstand of zo iets

@re2flex wrote:@TWA:Thanks man. Dit noem ik echt zweven op de weg :wub :wors, echt mighty lekker. Heb er geen spijt van. De bmw's van 4000 euros rijden nog niet zo lekker. Hoe zit het met de knop voor de alarm? als ik erop druk knippert hij even en gaat weer uit.

Zo is het...vooral met het remmen, wobbel helemaal na :lol:

@syl-astra wrote:@TWA wrote:Hoogteregeling op achteras zat volgens mij alleen op station. Iig voor de B2

nee hoor ik heb een b1 mv6 waar de hoogte regeling ook op de achteras zit standaard en dat is een sedan

dempers met luchtbalgen en compressor rechts voor

Hmmm :hmmz good to know

Ben dan in de war met de Vec waarschijnlijk :jerry

Thanx 4 the info :thumb

@TWA wrote:@re2flex wrote:@TWA:Thanks man. Dit noem ik echt zweven op de weg :wub :wors, echt mighty lekker. Heb er geen spijt van. De bmw's van 4000 euros rijden nog niet zo lekker. Hoe zit het met de knop voor de alarm? als ik erop druk knippert hij even en gaat weer uit.

Zo is het...vooral met het remmen, wobbel helemaal na :lol:

tijd voor nieuwe dempers dan :angel

haha stond al een paar maanden aangemeld op het Opel portal om toen destijds informatie over de opel omega op te vragen.

Terug
Naar boven