• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

abracadabra...marktplaats....

Kadettlover

Post weinig

Geweldige advertentie......:P

Je weet niet wat je koopt,maar is niet duur....

Ik heb zo'n idee dat de verkoper/verkoopster echt geen jannie heet...hahahaha....:hmmz

Dannis

Heb wel eens op een 'gevraagd' advertentie een reactie van deze persoon gehad... Twijfelde ook wel of diegene echt Jannie heette, en van de schrijfstijl was eveneens geen chocola te maken....:P

origineel gepost door Kadettlover

hahaha...net eronder...weer zo eentje....echt erg.....:cry

Dannis

En die naam dan!!:thumbdown

Kreeg van jannie 2 reacties op mijn advertentie ook net zo leesbaar als haar eigen advertentie!

Ik citeer:

Geachte Niek, hallo is de dupelen poelie van het blok er ok by of .... en hoe sit de pomp fast gr jannie

hallo nee niet by my niet by myn proer en ok niet by myn buur man ik hep e 14 i kadett buur man e 1300 e kadett broer hep d 1600 kadett dus met 1 bauwed omder maar ok enkelen poelie dus ja gr jannie

Er stonden laatst in de Volkskrant twee stukjes, een voor laaggeletterden en hetzelfde stukje ook nog eens normaal. Dus ik nog van niets wetend het stukje voor laaggeletterden aan het lezen, en ik me maar afvragen waarom ze gingen uitleggen dat Praag de hoofdstad was van Tsjechië...:hmmz

origineel gepost door Niek GSI

Ik citeer:

Geachte Niek, ...

'Geachte' is toch foutloos en netjes... ow dat staat er standaard bij marktplaats:P

:jerry

Maar goed, ik vind dit topic eigenlijk wel meer in het slap geouwehoer gedeelte thuishoren....:hmmz-offtopic

wel een aparte bumper op de kadett van wat voor auto zou die zijn??? frot renau:Ptoch geen oopel bumpert:D

lijkt wel op een ford fietstas xr2:hmmz

origineel gepost door 60PZ

dyslexie is a lifestyle lol

helaas zijn er mensen die hier niks aan kunnen doen .

ik zelf heb bewondering ,dat hij of zij het lef heeft om

het tedoen .

wees blij voor alle grappenmakers dat je het zelf niet hebt .

denk daar maar eens over na .

ik denk niet dat dit dyslexie is, iedereen die zijn zijn basisschool heeft af gemaakt, ook mensen met dyslexie, weten toch wel dat je 'foor' met een v schrijft en 'ruid' met een t:hmmz

Terug
Naar boven