• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Abs & Airbag lampje Vectra 2000.

Hey,

Na 3 jaar, en 130.000km met mijn oude Vectra b1 uit '96, heb ik de wagen maar eens verkocht.

Niet omdat ie stuk was, of dat er onkosten aan zouden komen, maar gewoon omdat het tijd werd voor wat nieuws.

Nu heb ik afgelopen vrijdag een andere Opel gekocht, namelijk een :

Opel Vectra break 2.0 DTL Di (82PK)

Bouwjaar 2000

Net geen 150.000 Km

10547510_740689235992851_3012995486013018729_n.jpg

Maar nu de vraag, Het ABS, en Airbag lampje branden!! Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ? Volgens de verkoper ging het Airbag lampje van de een op de andere dag branden. En ABS was volgens hem een sensor.

Niet meteen slim te noemen om een auto te kopen waar die lampjes van branden, Maar ik wilde perse een vectra break, en het was 1 van de weinige die te koop stond ;)

Verkoper gaat er Maandag (Morgen) mee naar de keuring voor verkoop, en komt mij dan de auto brengen, dus ik heb 'm helaas nog niet voor de deur staan.

Ook heb ik een Autel AL519 handscanner, maar deze zag geen foutcodes ??

Ik heb nu een Opcom besteld.

Grtz Turbo.

Terug
Naar boven