• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Abs lampje corsa D brandt af en toe

Af en toe tijdens het rijden begint mijn lampje van de ABS te branden. Als ik hem de keer daarna start brandt het soms nog maar gaat het vrijwel direct tijdens het rijden weer uit of is het al uit bij het starten. Ik ben bij de garage geweest en zij vertelden mij dat ze enkel konden uitlezen als het lampje effectief brandt en ze niks konden doen tot dan. Ik ben er wel niet helemaal gerust in dus ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?

Nee nog niet. Ik heb een afspraak op 4 januari voor onderhoud en ze gingen het dan nakijken als het nog gebrand had. Nu had ik vandaag wel platte band maar er was nergens een gaatje te zien. Sinds de band er terug op zit heeft het tot nu toe niet meer gebrand maar kan ook toeval zijn

Terug
Naar boven