• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

accu leeg trekken

beste collega's Opel rijders

ik heb een Opel Vectra 16 16 v bwj 99

nu heb ik een probleem de auto trekt momenteel op 4 uurtjes heel de accu leeg en heb even geen idee waar ik moet beginnen met zoeken .

ik heb de radio al los gemaakt daar ligt het niet aan .

de dynamo laad wel bij, maar als ik hem een paar uur laat staan is de accu helemaal leeg.

ik heb van de week wel per ongelijk de sleutel op de uit stand gedraaid om dat ik met de knie achter de sleutelhanger bleef hangen toen heeft de auto heel even gelopen met het contact op nul en het accu lampje brandde wel ik heb de koppeling ingetrapt en hem toen op nieuw gestart ik weet niet op nu de dynamo een oplawaai heeft gehad dat die de accu leeg trekt , maar bij laden doet hij wel want als ik start gaat het lampje van de dynamo gewoon uit.

graag hoor ik als iemand het weet waar ik moet zoeken met vriendelijke groet djavo

Terug
Naar boven