dunjatamara
Post weinig
Tijdens die enorme sneeuw een paar weken geleden, viel onderweg de radio uit deden mijn ruitenwissers het niet meer zo best verlichting etc en kon ik de auto niet meer starten de accu was helemaal leeg.
Andere accu erin gezet en na 20km ermee gereden te hebben in de stad was de accu weer leeg.
Ik dacht dan is de dynamo vast kapot, maar toen ik een nieuwe wou kopen zeiden ze me dat ik beter even langs kwam met de auto.
Dus ik ben daar langs geweest en hebben ze de boel gemeten, volgens de beste man waren de accu en dynamo prima en zou alleen de vsnaar strakker moeten en aangezien het een vrij nieuwe snaar was kon een kortere ook de oplossing zijn.
De vsnaar staat nu zo strak aangespannen zoals ze bij dat bedrijf gezegd hadden.
Gisteren nadat de auto een week stil gestaan had met kabels gestart en een kleine 40km gereden (20 heen 20 terug) en toen ik weer weg ging geen probleem met starten ook niet toen ik getankd had.
Ook slipte de snaar niet wat die wel deed toen we bezig geweest zijn met de massakabel vervangen zonder verbruikers liep de motor normaal maar met verbruikers hoorde je de snaar slippen.
Toen ik net mijn auto wou verplaatsen startte die helaas weer niet.
Wat kan het nu nog zijn?
Heb ik er te kort mee gereden en had ik meer km's moeten maken om bij te laden?
Het lijkt mij toch dat die dan sowieso iets bijgeladen moet hebben?
Ik heb gister voornamelijk op een 80km weg gereden.
En de oude accu zou ik het daar nog mee kunnen proberen?
Of hadden ze bij dat accu/dynamo bedrijf ongelijk en is mijn dynamo wel overleden :hmmz
:argue :swear :wtf Gek wordt ik er van!!!
Andere accu erin gezet en na 20km ermee gereden te hebben in de stad was de accu weer leeg.
Ik dacht dan is de dynamo vast kapot, maar toen ik een nieuwe wou kopen zeiden ze me dat ik beter even langs kwam met de auto.
Dus ik ben daar langs geweest en hebben ze de boel gemeten, volgens de beste man waren de accu en dynamo prima en zou alleen de vsnaar strakker moeten en aangezien het een vrij nieuwe snaar was kon een kortere ook de oplossing zijn.
De vsnaar staat nu zo strak aangespannen zoals ze bij dat bedrijf gezegd hadden.
Gisteren nadat de auto een week stil gestaan had met kabels gestart en een kleine 40km gereden (20 heen 20 terug) en toen ik weer weg ging geen probleem met starten ook niet toen ik getankd had.
Ook slipte de snaar niet wat die wel deed toen we bezig geweest zijn met de massakabel vervangen zonder verbruikers liep de motor normaal maar met verbruikers hoorde je de snaar slippen.
Toen ik net mijn auto wou verplaatsen startte die helaas weer niet.
Wat kan het nu nog zijn?
Heb ik er te kort mee gereden en had ik meer km's moeten maken om bij te laden?
Het lijkt mij toch dat die dan sowieso iets bijgeladen moet hebben?
Ik heb gister voornamelijk op een 80km weg gereden.
En de oude accu zou ik het daar nog mee kunnen proberen?
Of hadden ze bij dat accu/dynamo bedrijf ongelijk en is mijn dynamo wel overleden :hmmz
:argue :swear :wtf Gek wordt ik er van!!!