• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Acheruitrijverlichting Opel Vectra c station

Goedemiddag allemaal,

Ondanks veel zoeken kon ik nergens een antwoord vinden op onderstaand probleem....

Hebben jullie een idee, en nog beter, eventueel een oplossing?

Mijn Opel Vectra C Station blijf maar aangeven dat ik mijn achteruitrijverlichting links moet controleren.

Deze melding komt om de halve minuut terug op het display.

Echter, het lampje doet het gewoon, en toch blijft deze melding terug komen.

Voordat ik alles los trek, schroef en wurm, weet iemand waarom deze melding blijft terug keren, en hoe ik hem eruit krijg?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Goed weekeinde.

Met vriendelijke groet,

Peter

Slecht contact

Lampje eruit fitting even opruwen en hopelijk zal je probleem opgelost zijn

Heb dit zelf ook gehad en zo opgelost :thumb

heb je er een gloeilampje in gezet of een LED?? bij een LED moet je een 21W weerstand er tussen knijpen anders krijg je ook de melding

heb leds in me vectra b zitten en heb geen problemen meer nadat ik die weerstanden geplaatst heb... was vooral toen ik die meldingen kreeg.. bij mij knipperde er niks..

maar ieders voor zich.. maar als je geen leds hebt.. kijken of je contacten van de lampfitting groene schimmel bevat als er vocht bij komt van regen en de wasstraat... dat eruit halen is ook slecht voor je contact

en de stekker die aan het fittingspaneel zit kijken of daar de contacten van in orde zijn zoals arjontje aangeeft

Terug
Naar boven