• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Achterlichten Astra F station

sjaak trekhaak

Post weinig
Een tijd terug ben ik aangehouden door politie en er werd gezecht dat me achterlichten niet werkte, na controleren bleek de stekkers van me achterlichten niet goed te zijn en ik dacht dit opgelost te hebben door de draden vast te solderen aan de lampen houden alleen dit vertoont nu ook weer problemen omdat dit los laat, nu wil ik kijken voor andere achterlichten . Het enige probleem is dat voor een station wijnig te vinden is kwa achterlichten , ik zoek eigenlijk achterlichten die smoke zijn of als origineel maar dan in led of iets dergelijks , ik weet niet of dit bestaat of mischien heeft iemand hier op het forum iets heeft liggen of mischien een tip om achterlichten om te bouwen in led ?

Terug
Naar boven