• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Achterlichten Calibra

16VCalibra

Post veel
Hallo allemaal,

Ik zat zo te kijken op het internet coor achterlichten voor de Calibra en toen kwam ik dit tegen: http://www.ledtalk.nl/LED-forum-onderwerp/28-LED-Achterlichten-Calibra" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is volgens mij iemand die het zelf maakte ofzo. Weet iemand hoe ik die man zou kunnen bereiken of iets of zit hij toevallig op het forum?? Die naam komt me wel bekend voor..

Als iemand ook nog leuke achterlichten weet wil ik dat ook wel weten :D Je hebt ook van die hele zwarte achterlichten, weet alleen niet waar je ze kan krijgen ofzo, maar zal dat staan denken jullie op mijn kleur enzoo???

Hoor het wel allemaal!

Groetjes Ram

Ziet er wel vet uit...!!! Origineel maar toch met LED... want de meeste van die 'tuning' lampen das bras... lekken, vocht enz...

Ziet er wel vet uit...!!! Origineel maar toch met LED... want de meeste van die 'tuning' lampen das bras... lekken, vocht enz...

Heeft hij zeluuf gemaakt, of hij hier nog actief is.... geen idee. Ken nog iemand die ze zelf gemaakt heeft maar is hier ook nagenoeg niet actief meer.

Heeft hij zeluuf gemaakt, of hij hier nog actief is.... geen idee. Ken nog iemand die ze zelf gemaakt heeft maar is hier ook nagenoeg niet actief meer.

Zijn website is uit de lucht, had al een tijdje geleden gehoord dat hij ermee opgehouden was. Van die heel zwarte achterlichten moet ik even nakijken, op Ebay adverteert er iemand die ze door middel van een bepaald proces zo kan maken.

Zijn website is uit de lucht, had al een tijdje geleden gehoord dat hij ermee opgehouden was. Van die heel zwarte achterlichten moet ik even nakijken, op Ebay adverteert er iemand die ze door middel van een bepaald proces zo kan maken.

Begrijp geen tering van die ebay zooi... Moet je je eige lampe opsturen ofzo??? Die lampen zouden wel dik staan denk ik achter mn Calibra

De LED achterlichten zijn van Lars fraaije ook een tijd lang actief geweest op calibraclub.com/forum. Dit was het enigste setje die hij zelf heeft gemaakt. Wegens een andere auto stonden deze te koop. Hij heeft een calibra turbo gekocht destijds.

En heeft ook andere dingen gemodificeerd: http://www.calibraclub.com/forum/viewtopic.php?t=1212" onclick="window.open(this.href);return false;

Begrijp geen tering van die ebay zooi... Moet je je eige lampe opsturen ofzo??? Die lampen zouden wel dik staan denk ik achter mn Calibra

Als ik deze even half mag kapen, wanneer worden er fittingen en wanneer wordt er een plaat toegepast om de lampen in te draaien op Calibra achterlichten? Het lijkt me dat ze niet beiden kunnen?

De LED achterlichten zijn van Lars fraaije ook een tijd lang actief geweest op calibraclub.com/forum. Dit was het enigste setje die hij zelf heeft gemaakt. Wegens een andere auto stonden deze te koop. Hij heeft een calibra turbo gekocht destijds.

En heeft ook andere dingen gemodificeerd: http://www.calibraclub.com/forum/viewtopic.php?t=1212" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven