• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Achterruit verwarming doet het matig

Maarten_Rekord_C

Post weinig
In mijn Rekord C zit achterruit verwarming, echter deze doet het wel maar niet goed.

Als ik hem op mijn ritje van werk naar huis (zo'n 25 minuten) aan heb en de ruit is beslagen dan is ie als ik thuis kom maar net droog, lijkt me wel een beetje lang. Ik heb de stekkertjes mannetje en vrouwtje al een keer blank gemaakt en ze zitten niet los op elkaar. Kan het dan het relais zijn of zie ik nog iets over het hoofd?

Ik denk dat het niks ernstigs is....bij de oudere opels werken deze zoiezo wat langzamer dan de "moderne wagens"

25 minuten is daarintegen wel erg lang.

Bij mij duurt het een minuut of 5.

Ik denk dat het niks ernstigs is....bij de oudere opels werken deze zoiezo wat langzamer dan de "moderne wagens"

25 minuten is daarintegen wel erg lang.

Bij mij duurt het een minuut of 5.

Terug
Naar boven