marcel suchan
Lid
Ik astra uit 2001 en heb nu voor de 2e keer in 2 weken tijd dat ik tijdens het starten bij koude motor een tik in mijn motor heb. Volgens mij komt het uit mijn kop . Ik vermoed dat het geen klepstoter is want dat trekt na het vullen van de klepstoters weg. Nu had ik het vandaag weer maar na motor even stationair te laten draaien verdween het geluid niet. Maar toen ik mijn motor aan en uit zetten was het weg. Ga vandaag even de olie eruit laten en filter vervangen voor de zekerheid.
Ik vindt het alleen zo vreemd dat hij het af en toe eens doet heeft iemand een suggestie wat het eventueel kan zijn. Ik moet er over 3 maanden mee naar Kroatië en heb niet gek veel zin om nog een andere auto aan te schaffen. Maar op een grote reparatie zit ik ook niet te wachten is hij eigenlijk ook niet meer waard.
Ik vindt het alleen zo vreemd dat hij het af en toe eens doet heeft iemand een suggestie wat het eventueel kan zijn. Ik moet er over 3 maanden mee naar Kroatië en heb niet gek veel zin om nog een andere auto aan te schaffen. Maar op een grote reparatie zit ik ook niet te wachten is hij eigenlijk ook niet meer waard.