• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afterburners

BlackVec

Post weleens wat
Had ff geleden geinformeerd over afterburners maar toen hadden ze ze niet meer.

Kreeg net een mailtje hierover binnen, heb nog ff gevraagd hoeveel ze moeten kosten met verzenden dus dat hoor ik nog... king:

Edit: 295 British Pound = 328.640 Euro The postage to Holland would be £18 or approx. 20 Euros.

=================================================

Hello,

It may interest you to know that we are running a batch of 10 pairs of Calibra Afterburner lights... 2 of these are already spoken for.... 8 pairs left.

If you would like a set, they will be sold on a 'first come, first served' basis.

They will be the latest model of the kit with high quality chrome rings, Duel function LED rings (tail/ brake) fog and reverse within the Afterburner lights and boot pop kit.

Regards Dave

www.quadconversions.com

www.kadude.com

www.kadude.co.uk

Ik heb deze altijd erg mooi gevonden :thumbup

maar hou het persoonlijk voorlopig wel bij de originele ( omdat daar mijn enige escape zit als mijn accu eens leeg is, in de vorm van een kofferbakslot king: )

hej daar mannen ff via de zoekfunctie dit topic uit het stof gehaald maar iemand nog een idee om aan deze lampen te komen? ebay en mp verder geen resultaten!! groet joeri

Terug
Naar boven