Beste Opel vrienden.
Hoe loopt de afwatering van het open dak van een Zafira 1.8 1999
De bestuurderplaats staat onder water.
De bekleding aan de bovenkant is droog echter onder de bekleding kun je visjes houden.
Het is geen koelwater, of condens van de airco, microfilter is droog, water onder de parafan komt gewoon via de wielkasten naar buiten, de bodemplaat is heel en de rubberenstoppen zitten in de bodemplaat.
Dus dit is al uitgesloten.
Ik kan ook niet zien als ik onder het dashboard kruip waar het vandaan komt.
Het water wat er ligt ruikt lekker zurig, dus het ligt er al een paar dagen of weken.
Heb dit van het weekend ontdekt en grotendeels het meeste water uit de schuimlaag gekregen.
Hoe het er nu voor staat na de regenval van afgelopen dagen weet ik nog niet.
Door een te kort aan tijd kom ik hier pas van het weekend aan toe.
Ik heb het vermoeden dat de afwatering van het dakraam de boosdoener is, maar wat ik begrepen heb gaat dit via de achterstijl via een slang naar buiten.
Maar dit is van horen zeggen.
Dus daarom vraag ik het hier aan de kenners.
Hoe loopt de afwatering van het open dak van een Zafira 1.8 1999
De bestuurderplaats staat onder water.
De bekleding aan de bovenkant is droog echter onder de bekleding kun je visjes houden.
Het is geen koelwater, of condens van de airco, microfilter is droog, water onder de parafan komt gewoon via de wielkasten naar buiten, de bodemplaat is heel en de rubberenstoppen zitten in de bodemplaat.
Dus dit is al uitgesloten.
Ik kan ook niet zien als ik onder het dashboard kruip waar het vandaan komt.
Het water wat er ligt ruikt lekker zurig, dus het ligt er al een paar dagen of weken.
Heb dit van het weekend ontdekt en grotendeels het meeste water uit de schuimlaag gekregen.
Hoe het er nu voor staat na de regenval van afgelopen dagen weet ik nog niet.
Door een te kort aan tijd kom ik hier pas van het weekend aan toe.
Ik heb het vermoeden dat de afwatering van het dakraam de boosdoener is, maar wat ik begrepen heb gaat dit via de achterstijl via een slang naar buiten.
Maar dit is van horen zeggen.
Dus daarom vraag ik het hier aan de kenners.