chopperbob
Post weinig
Hallo sinds een paar dagen werkt mijn airco(ecc) niet meer, deze wordt dus niet meer koud.
was vorige week in duitsland en daar was het 22 graden buiten en gaf dat ook netjes aan op mijn display ,alleen de airco bleef lauw, heb hem op low gezet ,maar dat maakte niks uit.
heb een paar keer op de knop van de airco gedrukt (van eco naar normaal) maar ik hoor ook geen pomp of iets in schakelen ,ik zie ook geen toerental verschil.
nu heb ik met de opcom ff een paar screenshots gemaakt van de instellingen, kunnen jullie mij vertellen of deze juist zijn.
deze zijn gemaakt met kontact aan en motor uit
foto 1
hierbij zie je de druk van de airco is deze nog voldoende?
foto 2
hierbij zie je de airco compressor zonder koppeling staan is dit juist?
foto 3
hierbij zie je de buitentemperatuur op 0 graden staan is dit juist?
graag jullie advies hierin voor dat ik naar de vod gaat
Airco is vorig jaar gevuld en in 2007 is de airco pomp vernieuwd, auto is van 2004
Vast bedankt voor het mee denken
greetz
Marcel
Opel Astra H sw 2.0 Turbo (11-2004)
was vorige week in duitsland en daar was het 22 graden buiten en gaf dat ook netjes aan op mijn display ,alleen de airco bleef lauw, heb hem op low gezet ,maar dat maakte niks uit.
heb een paar keer op de knop van de airco gedrukt (van eco naar normaal) maar ik hoor ook geen pomp of iets in schakelen ,ik zie ook geen toerental verschil.
nu heb ik met de opcom ff een paar screenshots gemaakt van de instellingen, kunnen jullie mij vertellen of deze juist zijn.
deze zijn gemaakt met kontact aan en motor uit
foto 1
hierbij zie je de druk van de airco is deze nog voldoende?
foto 2
hierbij zie je de airco compressor zonder koppeling staan is dit juist?
foto 3
hierbij zie je de buitentemperatuur op 0 graden staan is dit juist?
graag jullie advies hierin voor dat ik naar de vod gaat
Airco is vorig jaar gevuld en in 2007 is de airco pomp vernieuwd, auto is van 2004
Vast bedankt voor het mee denken
greetz
Marcel
Opel Astra H sw 2.0 Turbo (11-2004)