• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco compressor slaat niet aan astra g

Hallo,

Vandaag heb ik mijn airco laten onderhouden van mijn astra g. Nu blijkt dat de compressor van de airco niet aanslaat als ik de airco aanzet. Je hoort wel dat de motor net iets anders begint te draaien als je de airco aanzet. Iemand enig idee hoe dit op te losse valt?

Mvg,

Larzz

Hoi, Jongens

Dat klopt warhamstr jullie kunnen even hier even lezen, ik heb het ook, daar komt ook het antwoord van Larzz aan bod.

Maar heb er een ander probleempje bij, tenminste denk ik dan.

viewtopic.php?f=187&t=196926

Het blijkt dat mijn druksensor op de airco ook geen stroom krijgt. Kan dit een reden zijn dat hij niet aanslaat en het niet doet? Alle zekering heb ik gecheckt en die zijn allenmaal nog heel.

Hoi, Larzz

Ik weet niet in welke regio je woont?

Euromaster heeft op dit moment een gratis aircocheck.

Ik heb er gebruik van genomen.

Hij was gewoon leeg, en niets lek!

Nodig onderhoud gedaan , Geen lek gevonden, Bij vullen en klaar, 89,95 en ik kan een muts op! king:

Maar je weet dan wel wat er stuk is en als er wel een lek is sporen ze die voor je op.

Het is maar een idee he.

Terug
Naar boven