• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco op auto en dan spontaan uit en weer aan en weer uit en

tuinmeubel

Post weinig
Hoi,

Oke, mijn accu is bijna aan het eind, ik kreeg de Vectra nog maar net gestart, dus morgen de accu gaan vervangen. Maar mijn airco doet sinds vandaag ook gek. Zal toch niks met de bijna lege accu te maken hebben ? Als de airco op de auto stand staat, valt de airco spontaan uit. Lampje uit, geen koeling meer. Dan zomaar na een paar minuten springt ie weer aan en wordt het weer koel. Maar dan zomaar spontaan ook weer uit.

Als ik de airco handmatig regel, dus zelf aangeef dat ie op de ruit, de voeten en in het midden moet blazen, blijft ie gewoon werken. Als ik 'm daarna weer op auto zet, duurt het even, maar dan valt het systeem weer helemaal uit. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ? Electronica waarschijnlijk ?

Terug
Naar boven