• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco Opel Vectra b1 ECC

Famempeters

Post veel
Beste Opel mensen .

Ik doe zelf en menigeen weet dit zelf eigenlijk alles aan Opels (beun)

maar met mijn eigen Vectra loop ik al een poos te klooien met de Airco ECC

HET VOLGENDE DOET HIJ NU AL 3 JAAR EN ER ZIT AL ZOVEEL TIJD EN GELD IN !!!! let op bij de echte Airco mensen he .Opel van Kouwen zegt zet hem maar neer . LOL .

Als het warmer weer is in de zomer boven de 22/25 graden start hij s,morgens gewoon op rij je 20km nokt hij af en word het onder het dashboard bloed heet zelfs zo dat de cd speler er de hik van krijgt ,overigens doet hij het nu geweldig .

vervangen zijn inmiddels 2 x de Airco pomp 2e keer voor garantie omdat ik dacht hij doet het weer niet .splinter nieuw 2 jaar garantie

druk sensoren op de leiding

het radiator blad condensor van de airco

ik heb 3 stuks ECC bedieningen liggen nu en maakt niet uit welke ik er in heb dus 1 over de hand komen bij de gebr Obdam weg

dat ding op het dashboard dat bolletje onder het voorraam

drukken zijn goed echter bij dat warme weer loopt de druk te ver op ?????? zit er nu ergens nog een sensor of een regelaar onder het dashboard verstopt vanwaar die hitte achter zeg maar de bediening en radio ?????????

WIE OH WIE .

Bert

Terug
Naar boven