• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco stopt er opeens mee

jericho

Post weinig
Vanavond reed ik in mijn Astra G en na 10 minuten merk ik dat de airco opeens niet meer werkt. Er kwam gewoon warme buitenlucht naar binnen, en die was allesbehalve koud!

Ik heb diverse malen geprobeerd of hij het na een tijdje wel weer deed, maar helaas.. De zekering is nog heel, en bij het inschakelen van de airco hoor je wel dat er 'iets' gebeurt, de toeren van de motor gaan ook wat omhoog en bij het uitschakelen zakken die weer. De airco is een maand geleden nog gechecked, en hij deed het toen super, en er zat ook nog bijna al het vulmiddel in.

-Iemand enig idee wat dit is?

-Als de pomp kapot is, wat kost dit dan? en kan je dit zelf (eventueel how to?)

-Kan het ook een relais zijn, en waar zit die, in het boekje kan ik dat namelijk niet vinden.

Het gaat om een 1.6xel Astra G

Terug
Naar boven