Vandaag de auto weer terug van de vod het contact slot was kapot. hij was lam de vrouw had hem nog op contact gekregen maar dat was het dan ook, niet meer willen starten en op contact blijven staan zelfs als de sleutel er uit was.
ik aan het werk het slot verzuipen in de wd 40 (had ik hier gelezen ergens)maar hielp niet op een gegeven moment stond ie als een huis op het stuurslot en op contact.
ik dacht dan maar aan de achterkant van het contactslot maar daar vielen op een gegeven moment zoveel contactjes en veertje uit
toen dacht ik "dat word de vod"
APKtje er bij (remleiding+kenteken velichting fixen schroef in de band) en ik was €471,-- armer:vertag
moet ik zeggen dat de rekening me nog wel mee valt.
o ja €0,01 opvragen code radio stond ook op de rekening.
de vraag :
ik vroeg daar of ze de ook even een airco check wilden doen want de laatste was 3 jaar geleden.maar volgens hem was het zo als ie het goed doet en niet stinkt niks aan doen.
ik dacht altijd dat je dat 1x in de 2 jaar moest doen of is dat klets praat?
Raymond
vectra 1.8 CXD ,97
ik aan het werk het slot verzuipen in de wd 40 (had ik hier gelezen ergens)maar hielp niet op een gegeven moment stond ie als een huis op het stuurslot en op contact.
ik dacht dan maar aan de achterkant van het contactslot maar daar vielen op een gegeven moment zoveel contactjes en veertje uit
APKtje er bij (remleiding+kenteken velichting fixen schroef in de band) en ik was €471,-- armer:vertag
moet ik zeggen dat de rekening me nog wel mee valt.
o ja €0,01 opvragen code radio stond ook op de rekening.
de vraag :
ik vroeg daar of ze de ook even een airco check wilden doen want de laatste was 3 jaar geleden.maar volgens hem was het zo als ie het goed doet en niet stinkt niks aan doen.
ik dacht altijd dat je dat 1x in de 2 jaar moest doen of is dat klets praat?
Raymond
vectra 1.8 CXD ,97