• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aircopomp gezocht delphi 5324

hallo

ik ben op zoek naar een aircopomp voor een vectra bj 4-99

motor x16xel betreft een delphi aircopomp 5324

sae 639

part:1135324

code cc of gc kan ik niet goed lezen 121782 QN

heeft er iemand nog zo'n pomp liggen of weet waar ik deze kan halen niet te duur graag.

Hoi wouter . . . je komt nogal bot binnen vallen.

Het is hier een clubje liefhebbers en geen marktplaats ;)

Stel je even voor, dat wordt hier erg op prijs gesteld.

Verder kan ik je adviseren even op www.onderdelenlijn.nl, Ebay.co.uk en Ebay.de te kijken.

Hier maak ik ook regelmatig gebruik van. Vooral in Engeland en Duitsland zijn zeer veel onderdelen te verkrijgen.

Succes met zoeken.

Wouter stuur is de vraag naar auto demontage kleingunnewiek of naar de gebr Obdam .staan beide ook op www.onderdelenlijn.nl met pomp nr,s

deze hebben de pomp vast voor je mits je een gebruikte zoekt en dit zijn betrouwbare adressen en sturen na betaling netje de pomp op .denk aan €75 tot €100 voor de pomp.

verder als je op markt plaats bij opel airco pompen intikt krijg je adressen met nieuwe pompen en ruil pompen denk dan aan €250 tot €350 voor een pomp.

djuricic kan aan een nieuwe komen voor €200 is zeker geen verkeerd aanbod .

erg afhankelijk wat voor een pomp de ene is voordeliger de ander zijn er wat minder van dus duur .

op zetten is eigenlijk kinderspel simpel.:angel

vullen kijk is goed om je heen ook daar zit erg veel prijs verschil in momenteel heeft Kwik Fit een voordelige aan bieding ,,laat ze verder overal afblijven :fy1

en ook ik sluit me bij Bas aan het staat wat leuker als je even verteld wie en wat je bent ..voorstellen heet dat geloof ik :wors

bert

Terug
Naar boven