• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Alarm installeren

Seth

Post vaak
Hey iedereen,

Ik zit met een Vectra B1 met CV op AB maar ik ben zot van het geluid van "American door lock". Nu zou ik die graag willen installeren zodat ik telkens ik de deur open/sluit het geluid hoor.

Nu de vraag: Kan ik ergens zo'n kastje kopen met het Amerikaans alarm geluid die ik op mijn bestaande CV kan aankoppelen?

Voor de mensen die niet zeten over welk geluid ik het heb: [youtube:35fxjlo0]

Grtz Seth

Bij de meeste Originele amerikaanse auto's klinkt de Normale claxon 1 of 2 maal bij sluiten en openen van de deuren..

" onclick="window.open(this.href);return false;

anders een Alarm plaatsen waar deze functie in zit.. Vraag Sparky eens, die heeft een Aftermakret alarm welk werkt op de Vectra-AB

Willem

Bij de meeste Originele amerikaanse auto's klinkt de Normale claxon 1 of 2 maal bij sluiten en openen van de deuren..

" onclick="window.open(this.href);return false;

anders een Alarm plaatsen waar deze functie in zit.. Vraag Sparky eens, die heeft een Aftermakret alarm welk werkt op de Vectra-AB

Willem

Even zoeken naar KNIGHTWATCH KFM-2000 .

Dit is het alarm wat ik in mijn vectra a had zitten met exact hetzelfde geluidje.

Dit is ook hetzelfde als van het youtube filmpje

Gr erik

Even zoeken naar KNIGHTWATCH KFM-2000 .

Dit is het alarm wat ik in mijn vectra a had zitten met exact hetzelfde geluidje.

Dit is ook hetzelfde als van het youtube filmpje

Gr erik

Terug
Naar boven