• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere omega gekocht met probleepjes wie helpt

Als de diff lawaai maakt, weet je dan zeker dat het dat is. En niet bijvoorbeeld het lager van de aandrijfas. Of nog erger, de neus van de automaat?

Zucht, ervaring.

Dat probleem is alweer op gelost een ander dif er onder en het was klaar[heerlijk stil]

Heb de motor ook vervangen door een 3.0 ,en kon gelijk de abs pomp vervangen dus dat is nu ook weer klaar.

Heb ik nog wel een vraag de donor auto heeft een bose radio systeem ,dat wil ik ook uiteraard overzetten maar de kabelboom van de subwoofer[aan de linkerkant ligt er wel ] en die gaat onder de achterbank naar de rechterkant ,aan de rechterkant licht er ook een kabel van de kofferbak tot aan de A stijl [rechts] ,maar van de A stijl tot aan de radio en zekerings kast ligt niets :(

Ik ben bezig geweest alle bedrading uit elkaar tehalen maar dat is haast niet tedoen ,uit eindelijk gaan er ook kabels naar de A stijl links, en daar zitten hele ander stekkers dan in mijn eigen auto.

Hoop dat is bij de dealer een stuk kabelboom kan kopen ,maar dat zal vast wel niet ,wie weet hoe ik het werkend krijg

gr berry

Dat probleem is alweer op gelost een ander dif er onder en het was klaar[heerlijk stil]

Heb de motor ook vervangen door een 3.0 ,en kon gelijk de abs pomp vervangen dus dat is nu ook weer klaar.

Heb ik nog wel een vraag de donor auto heeft een bose radio systeem ,dat wil ik ook uiteraard overzetten maar de kabelboom van de subwoofer[aan de linkerkant ligt er wel ] en die gaat onder de achterbank naar de rechterkant ,aan de rechterkant licht er ook een kabel van de kofferbak tot aan de A stijl [rechts] ,maar van de A stijl tot aan de radio en zekerings kast ligt niets :(

Ik ben bezig geweest alle bedrading uit elkaar tehalen maar dat is haast niet tedoen ,uit eindelijk gaan er ook kabels naar de A stijl links, en daar zitten hele ander stekkers dan in mijn eigen auto.

Hoop dat is bij de dealer een stuk kabelboom kan kopen ,maar dat zal vast wel niet ,wie weet hoe ik het werkend krijg

gr berry

Terug
Naar boven