Beste Opel vrienden,
Onlangs heb ik via Marktplaats een setje 2e hands Sonar Angel eyes gekocht.
Vandaag heb ik dan ook het setje Angel eyes in mijn Zafira gemonteerd.
Echter net even een stukje gereden om te kijken hoe het lichtbeeld is.
Nou ik kan je zeggen dramatisch, er komt bijna geen licht vanaf.
op een donkere polder weg is het net of er twee waxinelichtjes in de koplampen zitten, nagenoeg geen licht opbrengst
In een straat met verlichting is het net of er helemaal geen lichten aan staan.
In de projector zitten nieuwe Philips vision+ H1 lampen.
Als ik met licht aan in de projector kijk zie ik wel volop licht en daarna sterretjes voor eerste paar minuten.
Ook heb ik een strakke lichtlijn op de muur, maar een hele zwakke licht opbrengst.
Nu heb ik in de projector gekeken en deze is helemaal schoon.
Echter is mij opgevallen dat er helemaal geen reflector in de projectoren zit, is dit normaal.
Ik had een gelijke lichtopbrengst verwacht als met de standaard koplampen, maar dit is echt droevig.
heb ik nu wat verkeerd gedaan, of waren mijn verwachtingen te hoog, of zijn de projectoren gewoon niet oké.
Welke ervaringen hebben jullie met deze Angel/Devil eyes koplampen.
Alvast mijn dank.
Onlangs heb ik via Marktplaats een setje 2e hands Sonar Angel eyes gekocht.
Vandaag heb ik dan ook het setje Angel eyes in mijn Zafira gemonteerd.
Echter net even een stukje gereden om te kijken hoe het lichtbeeld is.
Nou ik kan je zeggen dramatisch, er komt bijna geen licht vanaf.
op een donkere polder weg is het net of er twee waxinelichtjes in de koplampen zitten, nagenoeg geen licht opbrengst
In een straat met verlichting is het net of er helemaal geen lichten aan staan.
In de projector zitten nieuwe Philips vision+ H1 lampen.
Als ik met licht aan in de projector kijk zie ik wel volop licht en daarna sterretjes voor eerste paar minuten.
Ook heb ik een strakke lichtlijn op de muur, maar een hele zwakke licht opbrengst.
Nu heb ik in de projector gekeken en deze is helemaal schoon.
Echter is mij opgevallen dat er helemaal geen reflector in de projectoren zit, is dit normaal.
Ik had een gelijke lichtopbrengst verwacht als met de standaard koplampen, maar dit is echt droevig.
heb ik nu wat verkeerd gedaan, of waren mijn verwachtingen te hoog, of zijn de projectoren gewoon niet oké.
Welke ervaringen hebben jullie met deze Angel/Devil eyes koplampen.
Alvast mijn dank.