Hallo, > Dikke gedeelte = vraag
Vandaag de auto naar de APK gebracht en hij kwam er niet door....
1,5 uur met de auto bezig geweest :swear
het ging allemaal perfect tot dat hij achter de auto met zijn banden lepel bezig ging...
maar het lukte hem niet om een gat te maken, leek meer op moedwillig slopen maar goed...
viel wel veel textiel naar beneden :wtf
( snap dat nooit alsof ik ooit een banden lepel tegen kom op de weg die dan plots een gat maakt maar dat terzijde ja als je roest hebt en het is zwak vlieg je er zo doorheen en moet je niet gaan hameren met een banden lepel toch? )
maar goed mijn Remleidingen achter zijn dus verroest en die gaan ze woensdag vervangen... (7 euro de meter a 2 uur werk rekenen ze )
dit valt me mee
maar nu komt het...
me anti roll bar achter is afgebroken aan 1 kant
in de midden ongeveer
En de andere kant gaat het niet lang houden
maar dit was volgens de man geen afkeur... maar ik wil dat wel klaar?
kan dit nog wel?
rubbers zijn allebei nog prima
foto ter verduidelijking..
je hebt dit blokje rubber aan 2 kanten zitten... en daarom heen zit een bevestiging? die bedoel ik...
ik hoop dat ik de goeie stang gepakt heb... is onduidelijk bij Hbase
ahh youtube filmpje gevonden van een man die het zelfde vervangen wil
bedankt :angel
Vandaag de auto naar de APK gebracht en hij kwam er niet door....
1,5 uur met de auto bezig geweest :swear
het ging allemaal perfect tot dat hij achter de auto met zijn banden lepel bezig ging...
maar het lukte hem niet om een gat te maken, leek meer op moedwillig slopen maar goed...
viel wel veel textiel naar beneden :wtf
( snap dat nooit alsof ik ooit een banden lepel tegen kom op de weg die dan plots een gat maakt maar dat terzijde ja als je roest hebt en het is zwak vlieg je er zo doorheen en moet je niet gaan hameren met een banden lepel toch? )
maar goed mijn Remleidingen achter zijn dus verroest en die gaan ze woensdag vervangen... (7 euro de meter a 2 uur werk rekenen ze )
dit valt me mee
maar nu komt het...
me anti roll bar achter is afgebroken aan 1 kant
in de midden ongeveer
En de andere kant gaat het niet lang houden
maar dit was volgens de man geen afkeur... maar ik wil dat wel klaar?
kan dit nog wel?
rubbers zijn allebei nog prima
foto ter verduidelijking..
je hebt dit blokje rubber aan 2 kanten zitten... en daarom heen zit een bevestiging? die bedoel ik...
ik hoop dat ik de goeie stang gepakt heb... is onduidelijk bij Hbase
ahh youtube filmpje gevonden van een man die het zelfde vervangen wil
bedankt :angel