• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Apk station friezenkamp eindhoven

mallemalle

Post vaak
Olla

Zijn er hier mensen met ervaringen mbt dit bedrijf?

Ik ken ze niet iig, google levert ook weinig info op

Hoe meer info hoe beter, dit ivm een apk keuring

:thumb

bvd

Marzz

Hallo,

Ik heb mijn corsa sedan daar laten keuren voordat ik hem kocht.

Heb er goede ervaring mee.

Je kunt er geen afspraak maken maar ik was binnen een half uur aan de beurt.

Ze keuren de auto met 2 of 3 mensen en ik was met een uurtje klaar.

Kleine garage, niet te veel bij voorstellen.

Succes,

Rick

Hallo,

Ik heb mijn corsa sedan daar laten keuren voordat ik hem kocht.

Heb er goede ervaring mee.

Je kunt er geen afspraak maken maar ik was binnen een half uur aan de beurt.

Ze keuren de auto met 2 of 3 mensen en ik was met een uurtje klaar.

Kleine garage, niet te veel bij voorstellen.

Succes,

Rick

Ik ben er ook is geweest ... en goede ervaring mee.

Astra G had toen afkeur en ik heb toen gemaakt had twee weken de tijd om het te laten maken en is naderhand goed gekeurd.

@mallmalle Zag jouw gisteren rijden in Tongelre met de admiral.

Ik ben er ook is geweest ... en goede ervaring mee.

Astra G had toen afkeur en ik heb toen gemaakt had twee weken de tijd om het te laten maken en is naderhand goed gekeurd.

@mallmalle Zag jouw gisteren rijden in Tongelre met de admiral.

Ok, het verhaal:

Kreeg auto aangeboden met enkele afkeurpunten

1 ervan was kapotte aandrijfashoes, bij controle door mij niets gevonden,hoes nie uitgedroogd, geen scheuren , mankeerde niets aan

Wel zat er ene dot vet op de buitenkant

Inmiddels ben ik terug naar apk geweest, heeft men de hoes, die ik niet heb vervangen want in orde,, goedgekeurd

Afhandeling was verder netjes, vond het ff verdacht en had iets van, er zal wel meer nie kloppen, maar viel mee

Wel had men kompleet versleten remblokken goedgekeurd, die heb ik maar ff vervangen

Bijft dat vreemd vinden, als men remmentest doet op remtestbank en links en rechts is gelijk of binnen de norm,dan is dat apk goedkeur, terwijl de blokken nog net geen ijzer waren, had tenminste een aantekening verwacht

Enfin, auto heeft weer apk, verse blokken, en ook ene keurmeester ziet wel eens wat over het hoofd

@usbstick wrote:zolang de remblokken niet ijzer op ijzer zijn bij een apk is dat geen afkeur..

Isz wel een advies punt, net als dunne remschijven.

Gozert had dat moeten noteren op het keuringsrapport.

;)

Mee eens, maar goed, iedere keurmeester ziet wel eens wat over het hoofd en mijn scherpe oog heeft de blokken meteen doen vervangen :thumb

Ok, het verhaal:

Kreeg auto aangeboden met enkele afkeurpunten

1 ervan was kapotte aandrijfashoes, bij controle door mij niets gevonden,hoes nie uitgedroogd, geen scheuren , mankeerde niets aan

Wel zat er ene dot vet op de buitenkant

Inmiddels ben ik terug naar apk geweest, heeft men de hoes, die ik niet heb vervangen want in orde,, goedgekeurd

Afhandeling was verder netjes, vond het ff verdacht en had iets van, er zal wel meer nie kloppen, maar viel mee

Wel had men kompleet versleten remblokken goedgekeurd, die heb ik maar ff vervangen

Bijft dat vreemd vinden, als men remmentest doet op remtestbank en links en rechts is gelijk of binnen de norm,dan is dat apk goedkeur, terwijl de blokken nog net geen ijzer waren, had tenminste een aantekening verwacht

Enfin, auto heeft weer apk, verse blokken, en ook ene keurmeester ziet wel eens wat over het hoofd

@usbstick wrote:zolang de remblokken niet ijzer op ijzer zijn bij een apk is dat geen afkeur..

Isz wel een advies punt, net als dunne remschijven.

Gozert had dat moeten noteren op het keuringsrapport.

;)

Mee eens, maar goed, iedere keurmeester ziet wel eens wat over het hoofd en mijn scherpe oog heeft de blokken meteen doen vervangen :thumb

Terug
Naar boven