• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Arg bekeuring 90 waar je 50 mocht

rdh

Post vaak
Yo peepz,

Kreeg vandaag een mooie brief binnen dat ik was geflits binnen de bebouwde kom met 90kms per uur waar je 50km mocht het was op een N maar goed je mocht er 50kms :D .

Het zure is het is een stukje van 200 meter dan gaat het over op 80km maar goed ik had al gas geven van de rontonde en zat zo op de 90 :D klote balen vooral omdat ik weet dat ze er vaak staan maarja je kan het wel storing op het werk haast even met je gedachten er niet bij :hmmz , de zaak ligt nu bij de officier.

Iemand een idee wat het gaat kosten? ik reken zo rond de 400? tis de eerste keer in 10 jaar dat ik met zo een (snelheid) LOL geflits ben.

greetz remco

ik deed 75/80 op een 50 weg...zelfde verhaal. enkel koste mij het 175 euro.

Maar als je moet voorkomen zal dat wel even schrikken worden.

ik deed 75/80 op een 50 weg...zelfde verhaal. enkel koste mij het 175 euro.

Maar als je moet voorkomen zal dat wel even schrikken worden.

Ik gok op iets van 300 euro. Voorkomen stelt niks voor. Gewoon aardig zijn en wat berouw tonen en dan kom je er vaak wel goed weg. Ahoewel ze daar meestal geen begrip voor hebben, kun je ze vertellen over de situatie daar ter plekke. Als het echt maar klein stukje 50 is.

Succes!

Ik gok op iets van 300 euro. Voorkomen stelt niks voor. Gewoon aardig zijn en wat berouw tonen en dan kom je er vaak wel goed weg. Ahoewel ze daar meestal geen begrip voor hebben, kun je ze vertellen over de situatie daar ter plekke. Als het echt maar klein stukje 50 is.

Succes!

Idd voorkomen stelt niks voor was een keer met me maatje mee die moest bij de 2de x even gezellig op de koffie komen :D achja ik maak me er niet druk om enkel is het zonden geld.

Al lijkt het of je een moord gepleegd hebt of iemand heb dood gereden king:

We gaan uithuilen betalen en opnieuw beginnen :thumb

Idd voorkomen stelt niks voor was een keer met me maatje mee die moest bij de 2de x even gezellig op de koffie komen :D achja ik maak me er niet druk om enkel is het zonden geld.

Al lijkt het of je een moord gepleegd hebt of iemand heb dood gereden king:

We gaan uithuilen betalen en opnieuw beginnen :thumb

Ja ik heb hem ook wel eens gehad... :P Gelukkig alweer jaren terug. In guldens was het in 1999, 480 gulden voor 35 te hard met aftrek.

Nu je het zegt. Bij mij zat er toen, in Wageningen, iemand in de rechtzaal die zijn auto had uitgeleend voor een proefritje voor verkoop. En diegene heeft er toen iemand mee dood gereden en is ermee verdwenen en nooit meer teruggezien.

Auto wel natuurlijk. Dus stond die auto eigenaar er persoonlijk voor terecht.

Nare boel... Maar nu wordt het droevig :P -offtopic

Ja ik heb hem ook wel eens gehad... :P Gelukkig alweer jaren terug. In guldens was het in 1999, 480 gulden voor 35 te hard met aftrek.

Nu je het zegt. Bij mij zat er toen, in Wageningen, iemand in de rechtzaal die zijn auto had uitgeleend voor een proefritje voor verkoop. En diegene heeft er toen iemand mee dood gereden en is ermee verdwenen en nooit meer teruggezien.

Auto wel natuurlijk. Dus stond die auto eigenaar er persoonlijk voor terecht.

Nare boel... Maar nu wordt het droevig :P -offtopic

Terug
Naar boven