• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona i2000 topic

Black Magic

Post vaak
zoals de meesten hier misschien wel weten ben ik in het bezit van een ascona b i2000

sinds ik de wagen heb ben ik geinteresseerd geraakt in dit type ascona

ook ben ik op zoek naar andere eigenaren in nederland met een i2000 maar dat blijkt niet mee te vallen

leek me wel leuk om een topic te maken over de i2000 net zoals er al is van de ascona sport het favoriete model van corres

om te beginnen de mijne

P1010009.jpg

P1010010.jpg

klopt corres de sport spoiler is ook uit twee delen en de i2000 spoiler is uit een stuk

ook de achteklep is anders dan die van een sport

namelijk die van een sport heeft van die oortjes en die van een i2000 blijft boven op de klep

en de sport is van opel (gm) en de i 2000

is een getunde sr van irmscher huis tuner van opel maar had net zo goed l2000 (lexmal)kunen heten

en die irmscher rallye-kit kon je gewoon bestelen toen bij irmscher

krijg je de sickers en een folder er bij hoe en wat

maar staat 2.0s op kenteken

probeer alle originele onderdelen erbij te krijgen mocht ie niet weggaan wordt hij misschien weer in originele staat terug gebracht

kan voorlopig weer een jaar rijden net een nieuwe apk erop en geen probleem alleen was voor de keuring het raam mechanisme geknapt tenminste de staalkabel dus die even gauw vervangen door een nieuwe dus misschien blijft ie nog wel

Quote:
origineel gepost door corres

nog een replicaatje

wat mij opvalt is dat ze vaak verzuimen om de gele lijn met de wielranden rond te laten lopen.

ipv de wilekasten te volgen is het 1 rechte lijn.

beetje jammer.

of is dit ooit ECHT zo geweest?

ik weet alleen de kleurstelling zoals die van black magic.

is dezelfde wagen als enkele posts hierboven :wub

vorige week hebben ze bij de apk de rechter hoek beschadigd dus een hele scheur in de hoek van de bumper

maar als ie ooit origineel wordt gaat de spoiler er zeker af

maar er zijn al meer gegadigden voor de spoiler is trouwens wel een originele en imitatie we zullen wel zien

is voor een smalle

maar wat moet jij ermee dan

nog een projectje ooit

zal nog wel even duren voordat er ooit met deze auto aan de slag gegaan wordt maar je weet nooit

Terug
Naar boven