• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona opgefrist

Oeteldonkie

Post weinig
mijn ascona van de week gepoetst, gepolijst, gewaxt, gekleid, gewassen, dus hij ziet er weer showroom waardig uit :D voor een auto van die leeftijd ;)

img1876pw.jpg

img1879bc.jpg

img1881q.jpgg

img1892l.jpg

img1889p.jpg

maar nu nog een leuke vraag, stel dat ik mijn auto in deze staat te koop zou aanbieden, wat zouden jullie ervoor vragen?

km-stand is 177.xxx

100 euro vragen, en dan aan mij verkopen :P ;)

Nee geintje, ik zou niet weten wat ie oplevert.

Wel wil ik je zeggen dat ie er verrekes goed uitziet :wors

Als ie is zoals op de foto, en aan de onderkant hard, en goed onderhouden, dan zou er nog wel iets meer dan 1750 uit te halen zijn, maar dan moet je een liefhebber met geld treffen. En die zijn zeldzaam ;)

ja precies, dat geluk moet je hebben, precies hetzelfde bij d kadett..

vooral veel geduld hebben met verkopen, dan krijg je het wel denk ik.

de auto is van onder keihard, er zit 1 plekje vliegroest op de kattenvanger verder niets te vinden.

alle slangen en leidingen zijn nieuw en fris,

dus in top staat.

Ik hoop dat je het in omgekeerde volgorde hebt gedaan :-)

Alles in 1 keer achter elkaar gedaan? Of in stappen? Ik neem aan meguiars?

Ik heb mijn astra een keer in 1x gedaan met de hand. gevolg; tennisarm :(

ja volgorde moet je niet op letten, en nee spul van Riwax.

wel een jongen erbij gehad die voor zijn werk al 17 jaar auto's poetst en showroom klaar maakt, die dus wel weet wat hij doet.

ook interieur is helemaal onderhanden genomen, enige wat nog moet is het reinigen van het hemeltje.

verder wel tevreden:D

Ziet er heel goed uit. beter dan nieuw!

Dat is zeker mooi rood! maar hoe lang?!?? :P

Wat was je kwijt voor al die spullen?

Ik moet dat ook een keer gaan doen..

Wacht.. wat zeg ik nou...

Mijn vriendin moet dat een keer gaan doen!! :D

in bikini... :P

origineel gepost door Oeteldonkie

ja volgorde moet je niet op letten, en nee spul van Riwax.

wel een jongen erbij gehad die voor zijn werk al 17 jaar auto's poetst en showroom klaar maakt, die dus wel weet wat hij doet.

ook interieur is helemaal onderhanden genomen, enige wat nog moet is het reinigen van het hemeltje.

verder wel tevreden:D

Met een beetje APC van meguiars of Poorboys krijg je je hemeltje wel netjes denk ik...

Als je voor je auto 2500,- vraagt lijkt me dat een nette prijs voor een knetterharde, en door een liefhebber onderhouden ascona.

ja hemeltje is ook geen probleem, is ook niet extreem vies, alleen is vergelijking met de rest nu wel.

ik was voor dit alles in totaal 150 euro kwijt, en dat was inclusief materialen, dus daar kan ik prima mee leven.

Terug
Naar boven