• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra f cabrio

Ondanks dat ik niet zo'n groot project heb als vele andere hier, zou ik toch graag mijn vorderingen bij willen houden hier.

Mocht ik dan wat vragen hebben kan ik die hier ook stellen.

Omdat ik bij het doorspitten van de vele projecten hier ook niet veel cabrio's voorbij zie komen leek het mij juist wel leuk.

Het is mijn eerste auto die ik nu ongeveer 3,5 jaar in mijn bezit heb. Sinds begin 2011 ben ik er eigelijk pas aan begonnen als 'project auto'. Orgineel is de astra geleverd met de X16SZ, maar vorig jaar is hiervoor een C20NE in de plaats gekomen die volledig gereviseerd is.

Zo was de auto een goed jaar geleden:

168zo5t.jpg

Aangezien de motorswap al een tijdje achter de rug is weet ik niet of het voor jullie nog leuk is om te zien. Als er interesse naar is wil ik het gerust posten.

Voor begin 2012 staan de volgende dingen gepland om te doen:

- Irmscher inlaat monteren

- Aansluiten Greddy meters (olie temp, olie druk en uitlaat temp.)

- Inlaat temperatuur meter aansluiten

- Maken van een houden onder het dashboard kastje voor de meters

Later zou ik nog een keer een andere nokkenas willen en dan moet hij nog een keer afgesteld worden eigenlijk.

Mochten er vragen zijn, hoor ik dat graag.

Gr,

Vincent

Terug
Naar boven