Koekenbakker
Lid
Hoi, het is weer apk tijd voor mijn astra station. Vandaag heeft een plaatselijke garage voor nop even gekeken, en het ziet er niet al te best uit. Ik kan wel wat van jullie advies gebruiken.
Het grootste probleem is een lekkage bij het spruitstuk.
De laatste 2 jaar is die door een beunhaas dicht geplamuurd, maar ik was nu bij een 'nette' garage en die willen het spruitstuk gelijk vervangen. :???:
Op de foto is te zien dat 1 van de bouten is afgebroken. En daar lekt die dus ook.
voor het schoonmaken
zonder plamuur.
To Do:
1:rubber draagarm vervangen. Rubber is blijkbaar gescheurd.
2:Hoes aandrijfas vervangen rv. Lekt. Kan ik hiervoor het beste een aandrijfas zoeken bij de sloop en die in het geheel vervangen?
3:banden achter vervangen. Zat er aan te komen, geen probleem.
4:veerpoot lv vervangen. Geen groot probleem. Paar maanden geleden rv vervangen met een veerpoot van de sloop. Was de oplossing voor dit probleem: ucp.php?i=pm&mode=view&f=0&p=514907
Wat denken jullie van het spruitstuk? :hmmz bvd
Het grootste probleem is een lekkage bij het spruitstuk.
De laatste 2 jaar is die door een beunhaas dicht geplamuurd, maar ik was nu bij een 'nette' garage en die willen het spruitstuk gelijk vervangen. :???:
Op de foto is te zien dat 1 van de bouten is afgebroken. En daar lekt die dus ook.
voor het schoonmaken
zonder plamuur.
To Do:
1:rubber draagarm vervangen. Rubber is blijkbaar gescheurd.
2:Hoes aandrijfas vervangen rv. Lekt. Kan ik hiervoor het beste een aandrijfas zoeken bij de sloop en die in het geheel vervangen?
3:banden achter vervangen. Zat er aan te komen, geen probleem.
4:veerpoot lv vervangen. Geen groot probleem. Paar maanden geleden rv vervangen met een veerpoot van de sloop. Was de oplossing voor dit probleem: ucp.php?i=pm&mode=view&f=0&p=514907
Wat denken jullie van het spruitstuk? :hmmz bvd