• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F x16xel motor pech iemand die info heeft

Hallo zou iemand mij kunnen helpen afgelopen nacht heb ik midden op de snelweg in Duitsland stil gestaan met onze astra.

Zo nodig heb ik deze ook moeten laten afslepen door de ADAC. Maar nu komt het volgende ik heb mijn auto nu bij de deur staan.

Maar hij start alleen als ik bij het omdraaien van de sleutel het gas pedaal in houd. Hij tuft als een diesel en geeft rook.

Laat ik het gas los slaat hij zo gezegd moeizaam af gister op de snel weg dachten wij dat het de olie was toen ons MM ging branden.

En ja onze olie peil was laag dus bijgevuld lampje weg en verder gaan kleine 150km later brand hij weer zij tegen men vriendin zoek een veilige plek om te stoppen dit mocht helaas niet baten 2 banen links vangrail rechts beton Barrier auto sloeg af met 70Kmh en wilde niet meer starten ook begon ineens alle andere lampje te branden in het dashboard. nu de auto thuis staat kan ik hem wel starten met voet op gas zonder MM lampje maar +-20sec later gaat MM branden en vallen de toeren omlaag dusdanig laag dat de motor zich niet draaiende kan houden zonder meer gas te geven. Iemand hier die dit probleem kent en oplossingen kent.

Zoals het er naar uitziet loopt de motor nog wel maar veel moeite/afslaan kennis zij al motor kapot. Maar dit lijkt me vaag want lopen doet hij nog al is het wel met veel pijn en moeite. Wil men auto nog lang niet naar de sloop hebben.

Terug
Naar boven