Ik ben aan 't kijken naar bovenstaande auto.
Ik ben nieuw bij Opel, kom van Volkswagen.
De Astra uit bouwjaar 2000 tot 2002, benzine trok mijn aandacht, wat een mooie tijdloze modellen zijn dit.
Is dit een betrouwbaar model, welke motor minder?
Ik weet dat alle auto's op totaal willekeurige KM standen problemen kunnen geven, maar een bekend betrouwbare versie aanschaffen zal daar toch een beetje mee helpen.
Ik zat te kijken naar de uitvoeringen met 101 pk.
Cruise control is een must, want ik rijd veel lange afstanden. Wel zo fijn.
Ik weet dat je een auto zo jong mogelijk moet kopen. Toch zijn er auto's die nog erg goed z'n werk doen die al bijna 2 ton lopen.
Wordt er aangeraden een astra met 2 ton te kopen (max 2/3 eigenaren), zo niet, tot welke KM stand wel?
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.
Ik ben nieuw bij Opel, kom van Volkswagen.
De Astra uit bouwjaar 2000 tot 2002, benzine trok mijn aandacht, wat een mooie tijdloze modellen zijn dit.
Is dit een betrouwbaar model, welke motor minder?
Ik weet dat alle auto's op totaal willekeurige KM standen problemen kunnen geven, maar een bekend betrouwbare versie aanschaffen zal daar toch een beetje mee helpen.
Ik zat te kijken naar de uitvoeringen met 101 pk.
Cruise control is een must, want ik rijd veel lange afstanden. Wel zo fijn.
Ik weet dat je een auto zo jong mogelijk moet kopen. Toch zijn er auto's die nog erg goed z'n werk doen die al bijna 2 ton lopen.
Wordt er aangeraden een astra met 2 ton te kopen (max 2/3 eigenaren), zo niet, tot welke KM stand wel?
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.