• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G 2003 Njoy motor stuur apparaat decfect/kosten

mjlj

Lid
beste mede forum vrienden

Mijn probleem is het motor stuur apparaat volgens de dealer kosten rond de 1150 euro.

astra g 2003 1.6 njoy

de fout code's zijn p1230 hoofdrelais

en p0230 brandstof relais

nu heb ik de brandstof relais eraf gehaald en verbind ik door, dan start mijn auto gewoon haal ik het weg stopt hij omdat de pomp dan uitgaat.

is er een manier om dit op te lossen op een iets prettige manier qua prijs.

alvast bedankt

heb je het relais al gewisseld??

stuurapparaat kan je via een andere garage laten opsturen naar ACtronics dit bedrijf repareerd deze ECU's

Willem

Ja de relais heb ik al verwisseld en heb al een mail gestuurd naar ac tronies voor een garage in de buurt. Relais wisselen helpt niet. In ieder geval bedankt

wacht nog steeds op mail van ac-tronics voor dichts bijzijnde garage.

wel allemaal bedankt voor de tips

Je kunt gewoon een garagebedrijf bij jou in de buurt vragen of ze naar ac tronics opsturen. Sommige doen niets met hun maar veel bedrijven wel.

probleem is inmiddels verholpen

heb een andere ecu gekocht in engeland was echt super, vandaag alles overgezet en als een zonnetje loopt hij weer zal een linkje delen waar ik hem heb aangeschaft

http://www.vauxhall-ecu.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

bedankt allemaal voor de hulp

Terug
Naar boven