• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G airconditioning

Beste mensen,

Mijn airco koelde niet echt goed meer.

In 3 weken is de koel capiciteit enorm gedaald.

Ik met mijn goede humeur laat hem na 2jaar weer bijvullen. 680gram koelmiddel er uit en 620 gram er weer in... niets aan de hand met lekkages dus! De compressor word keurig aangedreven alleen is het compressortje zelf overleden denk ik. Als de leidingen misschien verstopt zitten hoe kan ik dat controleren?

Heeft iemand enig ander idee en weet iemand wat goede fabrikanten zijn (merken) voor dit soort pompen? Nu heb je ze van 600 euro maar ook voor 200 NIEUW. Er schijnt ook verschil te zitten in pompen qua formaat en capiciteit?

Ik zou toch graag richting de 200 euro willen gaan voor zon onbetrouwbaar ding.

Ik rijd een astra g uit 2001. Sedan en 84 pk ofzo. 1.8

Wie kan mij helpen ? :hmmz

Terug
Naar boven