• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[Astra G] Depo angel eyes aansluiten.

witte07

Post weinig
heb vandaag me depo angel eyes binnen gehad , wie weet welke draad waar aan moet voor ik de boel kortsluit. en er zit ook een extra kabel bij met een soort relai. moet die er ook tussen of is dat niet van toepassing . wie heeft er een antwoord voor mij . en waar moet de stelmotor in ?

het is dus een kabelboom met relai en zekering en moet op me accu worden aangesloten en me stadslichtringen volgens de gebruiksaanwijzing

Als het goed is zitten er gewoon passende stekkers aan, dat kabeltje met relai weet ik niet en voor de stelmotor zit er zo'n grote ronde dop met 3 flapjes eraan en een bout ersoorheen dan draai je de dop een kwartslag naar links geloof ik en dan trek je hem er uit

het is plug en play maar komen de kleuren van de draden overeen met de draden in de auto. en die extra kabel met relai? weet iemand dat?

Als het plug & play is is het alleen een kwestie van aansluiten. Misschien zou een fototje van die kabels wat duidelijker zijn.

Leroy

knipperlicht is me wel duidelijk .dan hebben we geel/zwart (lowbeam) dimlicht?? en wit/zwart (highbeam)grootlicht?? en zwart/grijs maar daar moet die aprte kabel tussen met relai , ik vermoed dat die voor die ledringen zijn, (stadlicht) parkingsingal??

ik heb weleens angeleyes ingebouwd , maar nog nooit heb ik gehoord van een extra relais oid.

post ff een fotootje , dan kunnen we het zo zeggen in de meeste gevallen

Hoe krijg ik dat ding eruit van die hoogteversteller , erg hard eruit trekken ? Trek ik dan het binnewerk niet kapot ? En me stelmoter hoe krijg ik die erdan weer in . Als die stelbout er nu al moeilijk uit gaat

Als je je stelmotor een kwatrslag draait en je kan hem n beetje bewegen kan je gewoon trekken, of je moet even draaien maar dat kan wat langer duren, er zit namelijk een soort kogeltje aan de stelmotor die in in soort sleuf zit en die kan je er opzich gewoon uittrekken met natuurlijk wel kans dat je iets breekt maar dat heb je met plastic

Angels zou plug en play moeten zijn enkel de ringen zou je zelf iets voor moeten verzinnen.

Omdat de ringen als dagrijverlichting dienen krijg je dat relais erbij. Zodat je ringen overdag aan zijn, maar bij het inschakelen van het dimlicht uitgaan en enkel je normale verlichting werkt.

Je mag iet meer dan 4 stadslichten hebben ofwel 2 per kant. Sommige apk meesters tellen 2 ringen als 2 + stadslicht en is afkeur,

Dus dan heb je juist geen dubbel stadslicht want die gaan uit bij aanzetten van je dimlicht. En anders kun je ze het beste bij je stadslicht voegen inderdaad.

Foto's zijn veel te klein valt niks van te zien zo.

Waar kom je vandaan, misschien dat ik je er wel mee kan helpen.

Heb deze koplampen al vaker voor andere aangesloten. ;)

Terug
Naar boven